Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم درباره جدایی گابریل کالدرون گفت: واقعا چه اتفاقاتی در باشگاه می‌افتد که خارجی ها اینقدر بد می‌روند.

به گزارش مشرق، محمدرضا زادمهر درباره انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان جانشین گابریل کالدرون در پست سرمربیگری پرسپولیس گفت: در ابتدا باید به گل محمدی تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از خانواده پرسپولیس است و به این مقام هم رسید. شرایط سرمربیگری در پرسپولیس را دارد و توان موفقیت‌های بیشتر از اینها را هم از او انتظار داریم.

عضو سابق هیأت مدیره پرسپولیس درباره جدایی گابریل کالدرون افزود: بار دیگر تاکید می‌کنم گل محمدی یکی از بهترین گزینه‌های داخلی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس است اما برایم جای سوال است چرا مربیان موفق خارجی با دلخوری و خیلی بد از پرسپولیس جدا می‌شوند.

وی ادامه داد: کالدرون نتایج خوبی با پرسپولیس گرفت اما نمی دانم چه موضوعاتی در باشگاه پرسپولیس است که هم او و هم برانکو ایوانکوویچ با ناراحتی از ایران رفتند. وقتی کالدرون به صدر جدول می‌ایستد نشان می‌دهد عملکرد خیلی خوبی دارد. آقایان مدیر باید توضیح بدهند که چه چیزی باعث این تصمیم گیری ها و بدقولی‌ها می‌شود.

زادمهر در ادامه بار دیگر به انتخاب مناسب گل محمدی به عنوان جانشین کالدرون اشاره کرد و گفت: یحیی گل محمدی یکی از مربیان بسیار باهوش پرسپولیس است. وقتی سرپرست تیم ملی بودم سوالات ریاضی را یحیی جواب می‌داد. شخصیت خوبی دارد. او اهل مطالعه است و می‌تواند به علم فوتبالی و روانشناسی خودش هم بیافزاید.

زادمهر در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال او هم مثل هر مربی دیگری نیاز به زمان دارد تا نتیجه بگیرد. من فکر می‌کنم گل محمدی بتواند افتخارات زیادی را در کنار اسم پرسپولیس برای هواداران و خودش ثبت کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی محمدرضا زادمهر پرسپولیس گابریل کالدرون یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده‌ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

دیگر خبرها

  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • عکس| استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!
  • (عکس) استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!
  • استوری یحیی گل‌محمدی درباره قطع درختان هیرکانی در نوشهر + عکس
  • استوری جدید یحیی گل محمدی؛ وای بر ما، وای بر ما، خدایا ما را نبخش!