Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید عالیشاه ستاره تیم پرسپولیس پس از چند روز غیبت، با دسته گل در دیدار دوستانه با بادران حاضر شد تا مشخص شود پرونده جدایی اش به صورت رسمی منتفی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل نقل و انتقالات در حالی به پایان رسید که پرسپولیسی‌ها چند هفته ی پرماجرا را سپری کردند. ابتدا شایعه جدایی گابریل کالدرون که به حقیقت تبدیل شد و سپس موضوع فهرست مازاد که در روز آخر نقل و انتقالات با چند تغییر همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این تغییرات خروج امید عالیشاه از لیست خروجی و بازگشت به ترکیب تیم بود؛ اتفاقی که با تصمیم مستقیم یحیی گل محمدی گرفته شد.

امید عالیشاه که با وجود درخشش در نیم فصل اول، کمتر مورد توجه گابریل کالدرون آرژانتینی قرار داشت، از سوی او در لیست مازاد قرار گرفت اما سرمربی جدید پرسپولیس تصمیم گرفت که او را به تیم بازگرداند. عالیشاه نیز با دسته گل در تمرین حضور یافت تا رسما به پرسپولیس بازگردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید عالیشاه پرسپولیس امید عالیشاه پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند.
به نقل از فرهیختگان نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود. این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است. این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

251 2571

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898936

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی