Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروزی پرگل مقابل تیم مجلس شورای اسلامی، جام قهرمانی مسابقات فوتسال جام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی را بالای سر برد.

به گزارش ایسنا، مسابقات فوتسال جام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ بین تیم‌های ارتش، هنرمندان ایران، مجلس شورای اسلامی و بیمه حکمت توسط سازمان تربیت بدنی آجا برنامه ریزی و در مجموعه ورزشی مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی آجا در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس، علی الخصوص مسعود پزشکیان نایب رئیس و محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس در این مراسم، از حمایت های مالی بیمه حکمت و میزبانی شایسته مجموعه تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای تمامی مردم ایران گرامی و سرافراز است و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگ اسلام وظیفه تک تک مسئولین و ملت است و ورزش بهترین و پاکترین رسانه برای تبلیغ این چنین کارهای ارزشی است.

پزشکیان نیز در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها ضمن تشکر از تربیت بدنی ارتش، از این رویداد بسیار خوب به نیکی یاد کرد و اظهار امیدواری نمود اینگونه برنامه های ورزشی در آینده نیز ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این مسابقات تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین گام، نماینده بیمه حکمت را شکست داد و در بازی فینال مقابل تیم پرقدرت مجلس شورای اسلامی به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد. تیم مجلس بعنوان میزبان این بازی‌ها در اولین بازی در مقابل تیم هنرمندان و یاران سرشناس سید جواد هاشمی قرار گرفت و پس از تساوی در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد و در نهایت هم پس از شکست مقابل ارتش نایب قهرمان شد. در بازی رده بندی هم دو تیم هنرمندان و بیمه حکمت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت هنرمندان ایران با عنوان سومی جام را به پایان بردند.

سید جواد جواد هاشمی ، بازیگر و کارگردان مطرح و نام آشنای سینما، تلویزیون و تآتر ایران که خود از هنرمندان عرصه دفاع مقدس محسوب می شود درباره برگزاری این جام گفت: ما هنرمندان با عشق و علاقه خاصی در این مسابقات شرکت کردیم و بدون شک تجربه حاصل از این رویداد هیچ‌گاه فراموشمان نخواهد شد و جزو شیرین ترین تجربه های زندگی مان محسوب می شود چرا که حاج قاسم سلیمانی برای مردم و ما بسیار عزیز بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می‌آید، گفت: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی مهمترین ویژگی این شهید را  علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود دانست و افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام (ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش گفت: شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی‌ها باید شهید می‌شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد