Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی با حضور ۱۹۰ شرکت کننده از سراسر کشور، آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»از آغاز به کار بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی، خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور جمعی از برترین تولیدکنندگان و فعالان حوزه مبلمان و دکوراسیون عصر روز سه شنبه 24 دی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارسافزود: بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی در پنج سالن «بهار»، «سرو»، «نرگس»، «ملاصدرا»، «حافظ» و فضای باز نمایشگاهی با حضور 190 شرکت کننده از سراسر کشور و با ارائه آخرین محصولات این حوزه کار خود را آغاز کرده است.

 

وی با اشاره به نقش مطلوب نمایشگاه ها در بازاریابی برای فروش محصولات، گفت: نمایشگاه ها، فرصت مناسبی برای رونق اقتصاد بومی، تولید، اشتغالزایی و خودکفایی در عرصه های مختلف ایجاد می کند به صادرات غیر نفتی رونق می بخشد.

 

موسوی ادامه داد: از میان شرکت کنندگان حاضر در این نمایشگاه، 30 درصد را تولیدکنندگان استان فارس تشکیل داده اند که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

 

وی با ابراز خرسندی از حمایت و نظارت مستقیم «اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان شیراز» در این نمایشگاه، عنوان کرد: مشتریان 20 درصد مبلغ را پرداخت کرده و مابقی هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش خود به صورت صحیح و سالم پرداخت می کنند.

 

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی از 24 تا 28 دی و از ساعت 16 تا 21 آماده حضور بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در «شهرک گلستان» است.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما انتقام سخت رویداد ملی فهما فهما آیت الله رسولی محلاتی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نمایشگاه های بین المللی فارس نمایشگاه بین المللی فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران

ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می شود و این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه مورد نظر کتاب ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه مورد نظر کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره