Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،مهدی رشیدی جهان، دبیر علمی پنجمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی ابن‌سینا اظهار کرد: سومین نمایشگاه مدرسه هزاره سوم ۲۱ و ۲۲ فروردین سال ۹۹ همزمان با برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا، با حضور بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز، مدیر و مسئول پژوهش و مشارکت ۷۰۰ مدرسه و پژوهش‌سرا از سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این جشنواره لوازم و تحریر و لوازم اداری مانند تجهیزات کمک آموزشی، انتشارات آموزشی، نرم افزارهای آموزشی، مواد غذایی سالم، تجهیزات آزمایشگاهی با اولویت معرفی محصولات ساخت ایران و دستاوردهای بانک‌ها و بیمه‌ها در حوزه مسئولیت اجتماعی، سرگرمی های آموزشی، برنامه برخی موسسات آموزشی و پژوهشی و اسباب بازی های فکری ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: شرایط و نحوه ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس +جزئیات

دبیر علمی پنجمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: این جشنواره‌ با همکاری وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ثبت اختراع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان

درویش علی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور در سال ۱۴۰۳ در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در روز ۱۷ اردیبهشت امسال در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران کوثر شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

او افزود: این رویداد با هدف ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارت‌های علمی هنرجویان فرش دستباف، ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان رشته فرش دستباف، شناسایی هنرجویان مستعد و نمونه در سطح استان و آشنایی بیشتر جامعه با فرش دستباف در رشته‌های مختلف مرتبط با آن از طریق پوشش تبلیغاتی مناسب برگزار می‌شود.

حسن زاده اضافه کرد: دانش آموزان دختر و پسر پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاغل به تحصیل در هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته‌های فرش دستباف استان گلستان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت امسال با مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان  و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود