Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:57:19 GMT

اعزام 800 جهادگر به مناطق سیل‌زده در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۷۴۶۱

اعزام 800 جهادگر به مناطق سیل‌زده در سال جاری

مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: باتوجه به بروز سیل سال‌جاری، ۸۰۰ نفر جهادگر به منظور ارائه خدمات به استان‌های آسیب دیده اعزام شدند که این نوع اعزام در نوع خود بی نظیر بوده و ماموریت ما در این مناطق با موفقیت به اتمام رسیده است.

سرهنگ مهدی صادق‌پور مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین اظهار کرد: حرکت‌های جهادی را از سال ۹۶ آغاز کرده‌ایم و در این راستا، صندوق‌های محله‌محور، محله یاری و حرکت جهادی در بسیج سازندگی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حوادث غیرمترقبه‌ای همچون سیل سال‌جاری در استان‌های کشور، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز نیز جزو پیگیری‌های بسیج سازندگی محسوب می‌شود.

صادق‌پور خاطرنشان کرد: باتوجه به بروز سیل سال‌جاری، ۸۰۰ نفر جهادگر به منظور ارائه خدمات به استان‌های آسیب دیده اعزام شدند که این نوع اعزام در نوع خود بی نظیر بوده و ماموریت ما در این مناطق با موفقیت به اتمام رسیده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین حضور گروه‌های جهادی از جمله بسیج دانشجویی در این اعزام‌ها را به صورت خودجوش عنوان و اضافه کرد: فعالیت جهادی همچون تیری در چشم دشمنان کشور بوده و این اقدام گسترده جهادی نشانی از خادم بودن جهادگران برای ملت است.

صادق‌پور عنوان کرد: در گروه‌های جهادی، کادرسازی انقلاب صورت می‌گیرد و براین اساس، تصمیم گرفته شده است تا از ۲۲ قشر بسیج نماینده‌ای در بسیج سازندگی داشته باشیم و حرکت‌های جهادی از قالب اردو به صورت گفتمان جهادی دربیاید و از ظرفیت نخبگان در این مجامع استفاده شود.

وی در ادامه به واحدهای ساخته شده و تعمیری مناطق سیل‌زده پرداخت و گفت: احداث ۲۲ واحد مسکونی در روستای کهریز دلفان و ۴۲۲ واحد مسکونی بازسازی شده در سایر روستاهای شهرستان دلفان از اقدامات بسیج سازندگی استان قزوین است که البته سایر دستگاه‌های استان نیز در این بخش همکاری و تلاش داشتند.

 مسوول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: جهادگران از ابتدای سال‌جاری و با وقوع سیل در صحنه بودند و در موضوعات عمرانی در گلستان بازسازی روستاها و کمک به مردم نقش داشتند.

گفتنی است در این مراسم، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه استان، سرهنگ صاق پور مسوول بسیج سازندگی سپاه استان، سرهنگ شیخ حسنی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، نمایندگان ولی فقیه در سپاه ناحیه و سپاه شهرستان البرز و جهادگران عرصه سازندگی نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صادقپور بسیج سازندگی قزوین جهادگر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه‌های برق استان قزوین این بار در آوج اجرا شد. 

وی افزود: اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهید آباد با هدف کاهش بارفیدر و کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه امروز چهارشنبه اجرا می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: با اجرای این اقدام جهادی افزایش قدرت مانور و جلب رضایتمندی مشترکین نیز محقق می‌شود. 

اینانلو در خصوص مشخصات فنی این اقدام جهادی بیان کرد: این اقدام در محدوده پست ۶۳ کیلو ولت آبگرم با شبکه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: در اجرای این اقدام جهادی ۱۳ اکیپ نظارتی، ۲۱ اکیپ عملیاتی با استفاده از ۵۷ نفر نیروی فنی و ۹ نیروی نظارتی و ۱۲ نیروی پشتیبان همکاری می‌کنند. 

اینانلو بیان کرد: نیرو‌های فنی با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل این اقدام را انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست شرکت توزیع نیروی برق این اقدام جهادی در شهر آوج با یک میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود. 

وی از همکاری پلیس راه، اورژانس، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح تشکر کرد. 

شهرستان آوج دارای۲۴ هزار مشترک خانگی و تجاری و صنعتی و کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی