Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام بر لزوم استفاده تولیدکنندگان ایلامی از قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات طرح های تولیدی علاوه بر تثبیت اشتغال آنها موجب ماندن این طرح ها در چرخه تولید و رونق اقتصادی می شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، «حیدر نعمتی» ظهر امروز(۲۴ دی) در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، به قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور اشاره و اظهار کرد: این قانون که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود بعد از ایجاد اصلاحاتی از طرف مجمع تشخیص مصلحت نظام، از سوی رئیس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شده است که باید از این ظرفیت بسیار خوب، در جهت رفع موانع تولید استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌ها و پی‌گیری‌های خوب استاندار ایلام، امروز ظرفیت‌های خوبی برای رفع موانع تولید استان به وجود آمده‌ است، گفت: قانون بودجه در تبصره ۱۸ دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی است که برای استفاده از این ظرفیت باید با دقت عمل شود تا بتوانیم از آن نهایت استفاده انجام شود.

 

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: تبصره ۱۸ ظرفیت بسیار خوبی هست که در برخی از بخش ها، سقف استان ها را شناور گذاشته اند و باید از این فرصت خوب برای رفع موانع تولید استفاده کنیم.

 

نعمتی با بیان اینکه رفع مشکلات طرح های تولیدی علاوه بر تثبیت اشتغال آنها نقش مهمی در ماندن این طرح ها در چرخه تولید، حفظ سرمایه گذاری های انجام شده و رونق اقتصادی استان دارد، گفت: در جلسات کارشناسی که در این رابطه برگزار می شود، واحدهای تولیدی که برنامه ای برای بالا بردن ظرفیت دارند و یا واحدهایی که غیرفعال هستند و برنامه ای مشخص برای فعال سازی واحد تولیدی خود دارند، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. 

 

گفتنی است  در این نشست مسائل و مشکلات ۴ واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع پیش روی این واحدها، اتخاذ شد.

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی شهادت سردار سلیمانی طرح ملی فهما سردار سلیمانی رویداد ملی فهما رونق تولید واحدهای تولیدی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 

مدیرعامل موسسه راوینو با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت های تولیدی مردم پایه، به شکل‌گیری زنجیره تولیدات مردمی براساس آثار ارسالی به جشنواره‌هایی مانند جشنواره مدرسه عشق تصریح کرد: حضور موسسه راوینو در جشنواره مدرسه عشق، براساس یک ماموریت و همچنین دغدغه فراگیر رقم خورد که بخش اعظم آن معطوف به ساماندهی  و به میدان آوردن ظرفیت های مردمی است. 

سلمان نصیری، مدیرعامل موسسه شتاب دهنده راوینو در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق با تأکید بر این مطلب که ساماندهی  و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی مهمترین عامل جهش تولید به‌ویژه تولید محتوای فاخر است اظهار کرد:  بسیاری از استعدادها و ظرفیت‌ها در پایان هریک از جشنواره‌ها به فراموشی سپرده شده و یا بهره‌برداری مناسبی از آنها نمی‌شود. 

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم جهش تولید با مشارکت مردمی، می‌توان از درون همین ظرفیت‌های موجود در جشنواره‌هایی مانند« مدرسه عشق»، با ایجاد بستری برای عرضه تولیدات؛ شرایط ایده آلی را برای توسعه و رونق کسب و کارهای محتوایی فراهم ساخت.

مدیر عامل مؤسسه راینو به مهجور واقع شدن برخی از تولیدات در رویدادها و جشنواره‌های مردمی اشاره و  تأکید کرد: اغلب جشنواره‌ها حول محور مساله تصویر و مولتی مدیا  برگزار می‌شوند و کمتر به حوزه صوت، پادکست و یا متن توجه می‌شود، این در حالی است که بسیاری از تولیدات فاخر از درون همین متون قوی شکل می‌گیرند.

نصیری ادامه داد:  اگر بازار مستعدی برای نمایش و عرضه محتوای نوشتاری و صوتی فراهم شود تا تولیدکنندگان فیلمنامه، مستند و... از این محتوا  بهره‌مند شوند طبعیتا آثار تولیدی از نظر کیفی، ارتقاء یافته در نتیجه شاهد رشد بازار کسب وکار در حوزه صوت و متن نیز خواهیم بود.

سلمان نصیری همچنین به لزوم ایجاد بازاری مطمئن برای توسعه کسب و کارهای محتوایی تأکید و  بیان کرد: عدم وجود بازاری مطمئن و همچنین ایجاد چرخه عرضه و تقاضایی مکانیزه در حوزه تولیدات محتوایی موجب شده تا بسیاری از آثار قابل عرضه صرفا در آرشیو جشنواره‌ها خاک بخورند. بنابر این به منظور جلوگیری از این روند، نیازمند ارائه پلتفرمی با قابلیت ایجاد چرخه ارزش آفرین محتوایی هستیم در همین راستا موسسه راوینو با توجه به توان فنی و همچنین بازارشناسی تدقیقی شرایطی را فراهم ساخته تا آثار جشنواره‌هایی مانند «مدرسه عشق» و سایر رویدادهایی که قابلیت عرضه به بازار خرید و فروش را دارند، به کسب و کارهایی پایدار برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شوند تا ان شاء الله  در آینده در عرصه های منطقه‌ای و بازارهای دلاری حضور یافته و تولیدات خود را ارائه دهند.

گفتنی است، موسسه راوینو، مرکز بین المللی توسعه محتوا است که ضمن ایجاد زنجیره کسب و کارهای محتوایی با استفاده از ظرفیت های مردمی، در توسعه کمی و کیفی محتوا نیز به عنوان یک شتاب دهنده فعالیت می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس