Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی با اشاره به لزوم شناسه داشتن کالاها گفت: پایش و نظارت ۲۲ هزار انبار کالا در سطح استان البرز در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نورمحمد فردی» در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که امروز (24 دی) در سالن شهداء دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: هر کالایی بدون شناسه قاچاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: تحقق اهداف کمیسیون کالا و ارز در قالب شرح وظائف معین هر یک از مدیران در این حوزه به عنوان یکی از اصول مورد توجه است.

 

وی توضیح داد: پایش و نظارت بر روی 22 هزار انبار کالا در سطح استان البرز یکی از مولفه های اساسی در بحث پیشگیری از قاچاق کالا است.

 

به گفته نورمحمدی مدیریت به معنای تدبیر، تدبر و قدرت تحلیل موضوعات است و رفع مشکلات نهایی مردم با هدف خدمت رسانی یکی از رسالت های مدیریتی است.

 

وی تصریح کرد: یکی از تدابیر رهبر معظم انقلاب نام گذاری هر سال با یکی از عناوین محوری با هدف مشخص کردن یک چراغ راه برای مردم است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز توضیح داد: برپایی جلسات منظم با دستورکاری معین از جمله شاخص های ارزیابی مسئولان است که در راستای بهبود امور اقتصادی موثر تلقی می شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی شهادت سردار سلیمانی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد انتقام سخت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد پایش و نظارت انبار کالا معاون سیاسی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بازداشت سه نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

جوانمرد گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط پنج نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • نظارت هوشمندانه بر فرایندهای پایش تخلفات ساختمانی در مشهد
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور