Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دستور امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش؛ نهاجا تمام امکانات خود را جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بسیج کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با توجه به بارندگی های اخیر در استان سیستان و بلوچستان و وقوع سیل و ایجاد مشکلات برای ساکنین واقع در معرض سیل، نیروی هوایی ارتش از روز گذشته (۲۳ دی) به دستور امیر نصیرزاده فرمانده این نیرو، ضمن انجام پروازهای ترابری جهت ارسال محموله کمک های امدادی و مایحتاج سیل زدگان، تیمی از کارکنان پایگاه هوایی شکاری برادران خلبان شهید دل حامد را جهت کمک رسانی و توزیع غذای گرم به منطقه کنارک اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر نصیرزاده همچنین با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش همواره در خدمت مردم است، آمادگی این نیرو را  جهت تداوم انتقال هرگونه بار و کمک های مردمی و سازمان های امدادرسان به مناطق سیل زده و اعزام تیم های مردم یاری به منطقه را اعلام کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی انتقام سخت کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما فهما مسجد سقوط هواپیمای اوکراینی مناطق سیل زده خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان