Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه حوزه‌های علمیه ــ هم‌اندیشی علمی «سپهبد شهید سلیمانی و شهید ابوالمهدی؛ مقاومت و تداوم انقلاب اسلامی» از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود. به گزارش ایکنا، نشست هم‌اندیشی علمی با موضوع «سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی؛ مقاومت و تداوم انقلاب اسلامی» از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با حضور صاحب‌نظران عرصه مطالعات سیاسی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست علمی روز چهارشنبه، ۲۵ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در قم، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار امام مهدی(عج) برگزار خواهد شد. در برپایی این نشست علمی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و انجمن مطالعات سیاسی حوزه مشارکت دارند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا شهیدان سلیمانی و ابومهدی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان گیلانی همواره وجود داشته و جوانان گیلانی با حضور در خط مقدم جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، از عناصر اصلی جبهه حق علیه باطل و حفظ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و این روحیه باید از سوی اساتید دانشگاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» افزود: همانگونه که در جبهه نظامی تمام قد در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کنیم ، در جبهه جنگ‌های ترکیبی هم باید این اقتدار را افزایش دهیم و این امر به نقش آفرینی اساتید بسیجی و تحول فضای فرهنگی دانشجویان نیاز دارد.

وهب جعفریان مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در اعتلای نظام اسلامی گفت: امروزه ترویج تفکر بسیجی در فضای آموزشی دانشگاه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف و ِآرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و این مهم می‌تواند ضمن تربیت دانشجویان انقلابی، به تحقق تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

محمد دوستدار سرپرست دانشگاه گیلان هم در این نشست با اشاره به فضائل بسیج گفت: تربیت استادان بسیجی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر و موثرتر در عرصه‌ی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در اولویت کار قرار گیرد تا دانشجویان بیشتری در مسیر دُرُست زندگی رهنمون شوند.

در این نشست جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت تفکرات سازنده بسیجی عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود