Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره هواشناسی از تعطیلی مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در بخش‌های قمصر، نیاسر و برزک از توابع این شهرستان خبر داد.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کاهش دما و بارش نزولات آسمانی اظهار داشت: با توجه به وضعیت یخبندان و نامناسب بودن معابر و بر اساس تشکیل جلسه کمیته اضطرار مقرر شد تا برخی از مدارس ابتدایی و متوسطه تعطیل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به مقاطع تعطیل در روز چهارشنبه 25 دی ماه افزود: بنا بر تصمیم اتخاذ شده مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در بخش‌های قمصر، نیاسر و برزک از توابع شهرستان کاشان تعطیل است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه دانش‌آموزان در این بخش‌ها تا حد امکان در منزل بمانند، ابراز داشت: پوشش مناسب به هنگام عبور و مرور در این برهه از زمان به صورت اکید توصیه می‌شود.

جزئیات تعطیلی مدارس شهرهای کرمان در روز چهارشنبه 25 دی‌ماه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس برخی شهرستان‌های استان کرمان به‌دلیل بارش برف و برودت هوا فردا چهارشنبه 25 دی‌ماه تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امید سلاجقه اظهار داشت: به‌علت برودت هوا، بارش برف و یخ‌زدگی معابر و جاده‌ها مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان شهربابک و همچنین مدارس بخش‌های دهج و جوزم و دهستان خبر این شهرستان در تمام دوره‌های تحصیلی فردا چهارشنبه ۲۵ دی ماه ۹۸ تعطیل شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: مدارس شهر مس سرچشمه رفسنجان، مدارس شهرستان رابر و بافت هم فردا در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: فردا مدارس شهرستان بردسیر نیز در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل خواهد بود.

مدارس ابتدایی فریمان و تربت جام در نوبت صبح فردا تعطیل است

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به علت برودت شدید هوا، مدارس ابتدایی فریمان و تربت جام در نوبت صبح تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرور، خراسان رضوی، قاسم‌علی خدابنده از تعطیلی مدارس ابتدایی فریمان و تربت جام در نوبت صبح چهارشنبه ۲۵ دی ماه خبر داد.

خدابنده اظهار کرد: با توجه به برودت شدید هوا مدارس ابتدایی شهرستان‌های فریمان و تربت‌جام در نوبت صبح تعطیل است.

وی بیان کرد: همچنین مدارس متوسطه اول شهرستان‌های فریمان و تربت‌جام در نوبت صبح فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.

خدابنده گفت: همه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی (در تمامی مقاطع) در این شهرستان‌ها تعطیل خواهد بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002yPW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد گفت: از این تعداد مسافر که به صورت قانونی در دوغارون تردد داشته اند، ۱۴ هزار و ۸۹۹ مسافر ایرانی و خارجی از گذرگاه مرزی دوغارون به سمت افغانستان خارج شده اند.     نظام الدین کارگزار روز چهارشنبه افزود: همچنین طی ۱۲ روز گذشته ۱۲ هزار و ۴۸۸ مسافر ایرانی و افغانستانی از طریق معبر دوغارون وارد ایران شده اند.   رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد به بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از بناهای تاریخی این شهرستان اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون هفت هزار و ۳۲۵ مسافر و گردشگر نوروزی از آثار تاریخی، مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی، میل کرات، رباط عباس آباد و مزار شاهزاده قاسم دیدن کرده اند.   کارگزار افزود: بازدید از بناها و آثار تاریخی تایباد امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.   وی گفت: همچنین امسال اقامت مسافران نوروزی در تایباد به نسبت تعطیلات نوروزی سال گذشته ۶۲ درصد افزایش را نشان می دهد.   سالانه بیش از یک میلیون مسافر به صورت قانونی از طریق مرز رسمی دوغارون وارد ۲ کشور ایران و افغانستان می شوند.   شهرستان تایباد ۷۲ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران و یک اثر ثبت شده جهانی دارد، این شهرستان ۱۴۵ هزار نفری در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر
  • بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در خراسان رضوی/ خودداری از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها