Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بندر دیر گفت: حضور سفیر انگلیس در تجمعات اخیر نشان داد که دشمن مترصد سوءاستفاده از هرگونه اعتراض و صدای مردم است که با هوشیاری ملت و مسؤولین این توطئه خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان دیر با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، بیان داشت: علی‌رغم صداقت و مسؤولیت‌پذیری سپاه در این قضیه، دشمن به‌دنبال موج‌سواری و ایجاد فضای اختلاف بین مردم و مسؤولین و دلسرد کردن جامعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بندر دیر افزود: حضور سفیر انگلیس در تجمعات اخیر نشان داد که دشمن مترصد سوءاستفاده از هرگونه اعتراض و صدای مردم است که با هوشیاری ملت و مسؤولین این توطئه خنثی شد.

وی با تقدیر از برنامه‌های آموزش‌وپرورش شهرستان دیر به‌ویژه برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس، عنوان کرد: این مجموعه عملکرد خوبی داشته است اما باید نظارت جدی‌تری بر روی نیروهایش داشته باشد تا گاهی اوقات رفتار یک نفر، عملکرد کل مجموعه را زیر سؤال نبرد.

فرماندار شهرستان دیر با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و جانباختگان حادثه هواپیمایی اخیر، اظهار داشت: با همه حوادث و مشکلاتی که به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان وجود دارد و احساس نگرانی مردم از حوادث متعددی که در سطح کشور پیش آمد می‌توان با وحدت و هم‌بستگی و صداقت و اعتماد اجتماعی بیشتر به مردم از این اوضاع و احوال به سمت شادی و نشاط و هم‌بستگی بیشتر و برون‌رفت از مشکلات پیش برویم.

کریم علی‌حسنی با ابراز رضایت از آموزش‌وپرورش دیر در مباحث فرهنگی، آموزشی و عمرانی، بیان کرد: ما در شورای آموزش‌و‌پرورش به‌صورت عملیاتی کار می‌کنیم اما باز هم باید عملیاتی‌تر و از ظرفیت نظرات اولیاء دانش‌آموزان نیز استفاده شود.

وی درباره راه‌اندازی هنرستان تربیت‌بدنی در شهرستان دیر، عنوان کرد: زوایای مختلف برای تأسیس این هنرستان مدنظر قرار گیرد و از تجربیات استان‌های دیگری که در این زمینه کار کرده‌اند، استفاده شود.

فرماندار شهرستان دیر با تأکید بر اینکه شرایط سخت اقتصادی و معیشتی بر آسیب‌های اجتماعی اثرگذار است،گفت: جامعه آموزش‌وپرورش که با سنین نوجوان سر و کار دارد نیز در معرض چنین خطری است که ما با استفاده از ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد برای برگزاری دوره‌های آموزشی و طرح‌های اجتماعی مدنظر آموزش‌وپرورش همکاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دوای مشترک برای آسیب‌های اجتماعی ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است، گفت: نهادینه شدن نشاط و شادابی در محیط مدرسه علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی موجب تخلیه انرژی دانش‌آموزان و تحت کنترل قرار دادن هیجانات و احساسات آنها می‌شود.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان دیر گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه باید میانگین پوشش هنرستانی در آموزش‌وپرورش به 50 درصد برسد که اکنون 39 درصد است.

احمد عبدالله‌زاده با اشاره به راه‌اندازی هنرستان تربیت‌بدنی در شهرستان دیر، اضافه کرد: برای عملیاتی شدن این مهم به‌ویژه در بحث زیرساخت موردنیاز به حمایت شوراها و شهرداری‌های شهرستان نیاز داریم.

وی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی، یادآور شد: برای اثرگذاری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس به اعتبار و نیروی انسانی نیاز داریم اما ما در هر دو مقوله مشکل داریم، در حالی که با توجه به توسعه روزافزون صنعت در شهرستان باید ورود جدی‌تری به این موضوع داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش قاسم سلیمانی اعتماد اجتماعی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛با حکم وزیر آموزش‌وپرورش و در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان،یونس بهاروند با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جدید آموزش‌وپرورش لرستان منصوب شد.
پیش‌از این  یونس بهاروند مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بود و در کارنامه کاری خود عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان لرستان را نیز دارد.

در این مراسم از  تلاش و زحمات رضا عزتی مدیر کل پیشین آموزش و پرورش لرستان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی
  • اکثر کودکان کار استان یزد اتباع هستند