Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت و درمان گفت: بیش از ۵۵ مادر باردار در این مناطق، توسط اورژانس به ویژه سه فروند بالگرد اورژانس، جابجا شده و مراقبت های لازم را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سعید نمکی در بازدید از بیمارستان چابهار اظهار کرد: از اولین دقایق بارش های سیل آسا در استان سیستان و بلوچستان، همکاران و امکانات بهداشتی و درمانی را بسیج کردیم و با برنامه ریزی مدون و هماهنگی مناسب بین دانشگاه های علوم پزشکی مناطق سیل زده و همچنین دانشگاه های معین، همه مسائل این مناطق را به دقت رصد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دکتر کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور خواستیم که سریعا به مناطق سیل زده سفر کند.

وزیر بهداشت و درمان افزود: با برنامه ریزی های مدون و هماهنگی های بین بخشی و درون بخشی، موردی از مرگ و میر در مناطق سیل زده مشاهده نشد و بیش از ۵۵ مادر باردار در این مناطق، توسط اورژانس به ویژه سه فروند بالگرد اورژانس، جابجا شده و مراقبت های لازم را دریافت کردند.

وی گفت: با آموزش های لازم، تسلط همکاران بهداشتی و درمانی ما و استفاده از تجارب ارزشمند در سیلاب های گسترده بهار امسال، تا این لحظه هیچ موردی از طغیان بیماری های واگیردار در مناطق سیل زده این استان نداشتیم

نمکی افزود: از امروز به بعد باید همه به همدیگر کمک کنیم تا لاشه های حیوانات اهلی در مناطق سیل زده به سرعت جمع آوری شود که در مرداب ها و گندآب هایی که ممکن است تشکیل شود، کانون های آلوده و عفونی، شکل نگیرد.

وی ادامه داد: قطعا سایر سازمان ها از جمله سازمان دامپزشکی کل کشور به ما در کنترل بیماری ها پس از این سیل کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت درمان مادر باردار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش