Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین، ادل اینل بازیگر ۳۱ ساله فرانسوی، کریستف روجیا را متهم به آزار و سوءاستفاده جنسی کرده است. 

اینل مدعی است که نزدیک به ۲ دهه پیش از این در ۱۲ سالگی و در دوره‌ای طولانی بارها مورد آزار و سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است. او در آن دوران بازیگر فیلم «شیاطین» به کارگردانی کریستف روجیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستانی پاریس در ماه نوامبر پرونده علیه کریستف روجیا باز کرد و در آن اتهام «آزار جنسی نوجوانی زیر ۱۵ سال» را مورد پیگرد قرار داد. 

بازداشت روجیا چند روز پس از آن صورت گرفت که خبر اتهام تجاوز به یکی از نویسندگان سرشناس فرانسوی به یک کودک مجامع هنری این کشور را در شوک فرو برد. 

ونسا اسپرینگورا مدیر انتشارات ژولیارد اخیرا در کتابی مدعی شده است که گابریل ماتزنف نویسنده سرشناس در ۱۴ سالگی به او تجاوز کرده است. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!

به گزارش "ورزش سه"، شبی که سیتی برای چهارمین سال متوالی تلاش کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد، برناردو سیلوا و کواچیچ ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا رئال 4-3 پیروز شود. هالند و دی بروینه زودتر تعویض شده بودند و شانس پنالتی زدن نداشتند.

هالند که در سه بازی قبلی اش برابر رئال گل نزده بود، در طول بازی بسیار تلاش کرد گلزنی کند اما موفق نشد و در ابتدای وقت اضافه اول درخواست تعویض داد.

کوین دی بروینه گل تساوی سیتی را در دقیقه 76 به ثمر رساند و سپس یک فرصت استثنایی را هم از دست داد تا سیتی در 90 دقیقه برنده نشود. او نیز در دقیقه 112 از پپ درخواست تعویض کرد. به این ترتیب دو پنالتی زن برجسته سیتی در ضیافت پنالتی ها حضور نداشتند و تیم تاوانش را پس داد.

کواچیچ که به جای دی بروینه وارد زمین شده بود، پنالتی دوم سیتی را از دست داد. قبل از او برناردو پنالتی اش را خراب کرده بود. 

طبق گزارش رسانه های انگلیسی، برخی هواداران سیتی باور ندارند که دلیل تعویض هالند و دی بروینه خستگی بوده و معتقدند آنها از پنالتی زدن طفره رفتند. این در حالی است که پپ گواردیولا در پایان بازی ادعا کرد، هر دو بازیکن خالی از انرژی بودند و به درخواست خودشان تعویض شدند.

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • استادانی که سن نمی‌شناسند/ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم