Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@21:06:25 GMT

یمن پهپاد جاسوسی عربستان را سرنگون کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۹۳۸۱

یمن پهپاد جاسوسی عربستان را سرنگون کرد

به گزارش شبکه خبری المسیره، این پهپاد روز سه‌شنبه در جبل العمود سرنگون شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تاکنون ده‌ها پهپاد متعلق به ائتلاف متجاوزان را سرنگون کرده است.

عربستان پس از حدود پنج سال از آغاز جنگی همه‌جانبه که علیه مردم یمن به راه انداخت، نه‌ تنها به مقاصد خود دست نیافته، بلکه هزینه‌های زیادی را به اقتصادش تحمیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، اندیشکده آمریکن سینکر (American Thinker) مردادماه ۹۸ اعلام کرد؛ عربستان روزانه ۲۰۰ میلیون دلار برای جنگ یمن هزینه کرده است.

عربستان با همراهی امارات متحده عربی، بحرین، سودان، مصر و کویت در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما ظرف تقریبا پنج سال گذشته به استثنای امارات، سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند و ابوظبی نیز هم‌اکنون از یک همپیمان قدیمی به یک رقیب رو در روی ریاض در جنوب یمن تبدیل شده است.

بر اثر تجاوز عربستان به یمن، تاکنون هزاران یمنی کشته شده اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن پهباد پهباد جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان با مصدومیت غیرمنتظره دو بازیکن تیم‌های الهلال و النصر در آخرین تمرین پیش از دیدار سرنوشت‌ساز مقابل تیم ملی تاجیکستان، درگیر چالش شده است.

تیم رسانه‌ای تیم ملی عربستان در گزارش خود اعلام کرد که روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی با مصدومیت عبدالله المالکی هافبک الهلال و عبدالرحمن غریب، ستاره النصر، دو ضربه دردناک دریافت کرد.

طبق گزارش‌ها، مالکی در آخرین تمرین برای این دیدار از ناحیه زانو آسیب دید و همین اتفاق برای غریب نیز رخ داد. مصدومیت مالکی که به‌طور ناگهانی در حین تمرین و هنگام پاس دادن توپ رخ داد، شدید بود و او را مجبور به ترک فوری تمرین کرد.

غریب نیز به همین ترتیب پس از تجربه دردهای مشابه ناشی از مصدومیت مجبور به کناره گیری از تمرین شد و این تیم را با غیبت خود در شرایط سختی در آستانه بازی پیش رو قرار داد.

هنوز مشخص نیست مصدومیت مالکی و غریب چقدر جدی است و آیا آنها می‌توانند در دیدار مقابل تاجیکستان شرکت کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده
  • حمله به شرق سوریه ۵ زخمی برجای گذاشت +فیلم
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان