Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از همدان، در نشست مشترک معاونین پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و فرماندهی نیروی انتظامی استان، پیرامون طرح‌های مشترک تحقیقاتی، پژوهش های علمی و کاربردی و استفاده از ظرفیت های مورد علاقه و مطلوب دو طرف، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان رسالت نوین و اصلی این دانشگاه را حل مسائل شهر و استان همدان دانست و افزود: در راستای توسعه علمی کشوری و منطقه ای و بر اساس رسالت مسئله محور بودن دانشگاه‌ها، پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی در واحد همدان به نحوی هدایت می شود که خروجی آن حل مشکلات جامعه و نیاز مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور اسماعیل پور به ظرفیت فوق‌العاده بالای کارگاهی، آزمایشگاهی، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان اشاره و بیان کرد: همکاری با سازمان‌ها و نهادهای گوناگون شهر و استان همدان از جمله نیروی انتظامی و استخراج مسائل مورد نیاز هر یک از این ارگان ها، منجر به طراحی و هدایت موضوعات مناسب در رساله های و تحقیقات تحصیلات تکمیلی می شود.

وی تصریح کرد: در راستای یکپارچه سازی پژوهش های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه ای تحت عنوان پژوهش اثربخش یکپارچه شبکه ای یا به اختصار "سامانه پایش آزاد" شکل گرفته است و هدف آن حل مسائل راهبردی، متنوع و میان رشته ای در جامعه است.

معاون پژوهشی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان نیز ضمن برشمردن زمینه های متنوع همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی همدان و ناجا گفت: با توجه به گستره فعالیت های نیروی انتظامی در اجتماع و ضرورت مواجهه علمی با مسائل مختلف مورد نیاز این نیرو، ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهها مورد توجه جدی قرار گرفته است.

مسعود حاجی زاده اضافه کرد: معاونت پژوهشی فرماندهی انتظامی استان همدان در راستای نیل به اهداف مورد نظر، از پژوهش‌های علمی و کاربردی و ظرفیت‌های فراوان نیروی انسانی و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی همدان استفاده کرده و با بهره گیری از یافته‌های علمی، اثربخشی اجتماعی خود را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: معاونت پژوهشی فرماندهی انتظامی استان همدان در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون رفع مشکلات علمی نیروی انتظامی و توسعه فناوری، اقدام به بسترسازی، جذب و استفاده بهینه از توان و ظرفیت‌های علمی مشمولان نخبه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی کرده است.

حاجی زاده ابراز داشت: در قبال انجام پروژه‌های علمی و تحقیقاتی به طرحهای پژوهشی چهار نفر از دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان که پژوهش‌ها و طرح های در راستای موضوعات مدنظر نیروی انتظامی تدوین و رتبه برتر کسب کنند، معافیت یا کسر خدمت تعلق خواهد گرفت.

در این نشست رئیس پلیس فتا استان همدان نیز ضمن برشمردن مشکلات فضای مجازی و خطراتی که جوانان جامعه را هدف گرفته است گفت: مطالعه در دو محور آشنایی با شبکه‌­های اجتماعی و پزشکی قانونی دیجیتال جزو نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی نیروی انتظامی است.

سرهنگ فیروز سرخوش اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری مشترک این دانشگاه و ناجا منجر به ارتقای جایگاه علمی ناجا در گستره جغرافیای استان و نیز توسعه تحقیق و پژوهش علمی در حوزه تحقیقات ملی "فرهنگ، نظم و امنیت" می شود.

334 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی همدان سامانه پایش آزاد ناجا معافیت کسرخدمت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی همدان سامانه پایش آزاد ناجا معافیت کسرخدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم

غلامرضا خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی یک دهکده ورزشی داریم که کمتر در استان همدان چنین فضای فراهم است.

وی افزود: کنار هم قرار گرفتن سالن ورزشی، خوابگاه و غذاخوری بهترین شرایط برای میزبانی رویدادهای ورزشی، اردوهای تیم ملی و مسابقات فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه آمادگی میزبانی هر رویداد ورزشی را داریم، گفت: بعد از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور به مدت ۱۰ روز میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در اردیبهشت ماه هستیم.

خاکسار خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات دانشجویان جهان در رشته کشتی پهلوانی، مسابقات دانشگاه‌های کشور و تا شهریور ماه تقویم ورزشی دانشگاه به طور کامل پر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همدان ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۰ رشته دارد، بیان کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا در فضای دانشگاه باعث شور و نشاط دانشجویان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: جا دارد از مدیریت دستگاه ورزش، ریاست هیئت کاراته استان و تمام کسانی که چنین میزبانی‌های بزرگ ورزشی را برای همدان می‌گیرند تشکر کنیم و دانشگاه آزاد هم همواره میزبان و حامی ورزش استان همدان خواهد بود.

کد خبر 6080454

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • عملیات وعده‌صادق گواهی بر حرکت پرشتاب علمی،پژوهشی کشور است