Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اختلال به وجود آمده در بهره‌برداری از نسخه iOS نرم‌افزار همراه‌بانک گردشگری، به استحضار می‌رساند ورود به این سامانه و استفاده از خدمات آن از طریق صفحه اصلی سامانه اینترنت‌بانک گردشگری به نشانی زیر، میسر است:

ورود به صفحه اصلی سامانه اینترنت بانک گردشگری

بدین منظور می‌بایست موارد زیر رعایت شود:

مشتری دارای نام کاربری همراه‌بانک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لینک فوق از طریق ابزارهای با سیستم عامل iOS  باز شود. در صفحه مربوطه، عبارت «می‌خواهم با کاربری همراه‌بانک وارد شوم»  انتخاب شود. شیوه ورود  «رمز ثابت» انتخاب شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت گردشگری بانک گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز گیلان قطعی گاز در برخی مناطق رشت و خمام در راستای توسعه شبکه گازرسانی انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: برای تعمیر خطوط گاز رسانی و ایجاد پایداری در شبکه توزیع، گاز مشترکان رشتی شامل بلوار خرمشهر از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قطع خواهد شد.

و همچنین گاز مشترکان خمامی شامل چاپارخانه، جنب پل اصلی، ابتدای خیابان مهمان نواز از ساعت ۸ الی ۲۰ شامگاه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از صبوری مصرف کنندگان گاز طبیعی آمده است: لازم است مشترکان در این مدت از دست کاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

گاز مشترکان این مناطق بلافاصله پس از اتمام تعمیرات وصل می‌شود و همچنین مشترکین محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6085878

دیگر خبرها

  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره ماجرای خرید جت شخصی
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی