Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، بر این اساس فردا چهارشنبه مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در منطقه هشترود شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش مهربان همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در بخش نظرکهریزی نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمام مدارس مقاطع تحصیلی استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری و روستایی هریس در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

گفتنی است طبق اعلام مدیران آموزش و پرورش استان امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار هواشناسی اصفهان نسبت به ورود سامانه جوی به استان اظهار کرد: این سامانه بعدازظهر امروز وارد استان می‌شود و همه استان را فرا می‌گیرد.

وی گفت: این سامانه تا روز چهارشنبه در استان فعال است و در تمامی مناطق استان بارش باران، وزش تندباد، توفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما را به همراه دارد که شدت بارش‌های رگباری باران و تندباد در مناطق شمال شرق ومرکز استان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فردا صبح بارش‌های رگباری در نائین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه، نطنز، اصفهان، لنجان، فلاورجان، شهرضا، دهاقان، ورزنه، انارک، بادرود و چوپانان پیش بینی شده است، تصریح کرد: بر این اساس ستاد مدیریت بحران در استانداری اصفهان تشکیل و مصوبات آن به ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی لزوم تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها و آمادگی اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، جمعیت هلال احمر و … را از مصوبات ابلاغ شده اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی وزش تندبادهای موقتی، سیلابی شدن مسیل‌ها، کاهش میدان دید لزوم استقرار تجهیزات امدادی و کنترل سیل، آماده به کار بودن ماشین‌آلات در معابر شهری و روستایی و جاده‌ها راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های امدادی شهری و روستایی تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تأمین اقلام ضروری است.

شیشه‌فروش افزود: پیش‌بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری و پرهیز از سفرهای غیر ضروری در محورهای سیل گیر و اجرای طرح‌های کاهش خطر با استحکام بخشی به سازه‌های ناپایدار، تابلوها، داربست‌ها در برابر تندبادهای موقتی همچنین پرهیز از صعود به ارتفاعات از دیگر توصیه‌های هواشناسی در شرایط اضطرار است.

وی با اشاره به لزوم توجه به حفاظت محصولات سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها، واحدهای دام و طیور، شبکه‌های آب، برق، گاز و مخابرات در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران تصریح کرد: همچنین صعود به ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات و توقف در مسیل‌ها و ردخانه‌های فصلی ممنوع است.

کد خبر 6085101

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی