Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سلمانی، هافبک تیم فوتبال امید کشورمان گفت که شاگردان حمید استیلی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با تمام وجود مقابل چین خواهند جنگید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جعفر سلمانی ، هافبک تیم ملی فوتبال امید در آستانه دیدار با چین در آخرین بازی مرحله گروهی گفت:

بدون شک با تمام وجود در بازی آخر می‌جنگیم تا ثابت کنیم شایسته شکست در بازی قبلی نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر سلمانی اظهار داشت:

دو بازی اول برای ما بسیار سخت بود و فکر می‌کنم با بدترین قرعه ممکن مواجه شدیم. ما مقابل ازبکستان بازی کردیم که قهرمان دوره قبل است، با این وجود حریف تحت تأثیر بازی ما قرار داشت و دو گل مسلم را از دست دادیم. بازی دوم ما هم مقابل کره جنوبی بود که فکر می‌کنم قهرمان این دوره باشد. با این حال شایسته شکست نبودیم و حداقل حق‌مان این بود که بازی مساوی شود.

جعفر سلمانی خاطرنشان کرد:

دو بازی قبل تمام شد، حالا فرصت آخر باقی است برای اینکه از اعتبار و آبروی خودمان و کشورمان دفاع کنیم. مطمئن باشید در این بازی با تمام وجود می‌جنگیم تا ثابت کنیم لایق این نتایج نبودیم. باید مقابل چین پیروز شویم و به نتیجه بازی دیگر هم هیچ توجهی نداریم.

هافبک تیم امید در پایان گفت:

کادر فنی و مسئولان تیم در این مدت همه امکانات لازم را برای ما فراهم کردند. انصافاً هیچ کمبودی برای تیم وجود نداشت و همه چیز را فراهم کردند. حتی آشپز از ایران آوردند که غذای مناسب برای بچه‌ها تهیه شود. از نظر فنی هم برنامه‌ها و تاکتیک تیم کاملاً مشخص بود. بچه‌ها هم تمام تلاش خودشان را کردند، اما شرایط حریفان ما واقعاً متفاوت بود. کره‌ای‌ها تیمی منسجم و هماهنگی داشتند و مشخص است مدت زیادی کنار هم بوده‌اند. به هر صورت امیدوارم در بازی آخر جبران کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جعفر سلمانی تیم ملی فوتبال امید تیم ملی فوتبال امید جعفر سلمانی فدراسیون فوتبال هافبک تیم ملی امید هافبک تیم ملی فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام

فوق ستاره آرژانتینی اعلام کرد که در حال حاضر به بازنشستگی و خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کند

طرفداری | لیونل مسی که این روزها مراحل ریکاوری پس از مصدومیتش را پشت سر می‌گذارد، گفتگویی با پادکست بیگ‌تایم انجام داده که شما را به خواندن بخش‌هایی از آن دعوت می‌کنیم:

چه زمانی از فوتبال خداحافظی می‌کنی؟

هر زمان که احساس کنم زمانش فرارسیده است و دیگر نمی‌توانم به هم‌تیمی‌هایم در زمین کمک کنم. من آدم خودانتقادگری هستم و همیشه خودم را ارزیابی می‌کنم که مثلا در فلان بازی خوب بودم یا نه. تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال بازی کردن ادامه می‌دهم زیرا عاشق آن هستم.

بهترین سن برای بازنشستگی 

نمی‌توان سن دقیقی تعیین کرد. گفتم، هرزمان که احساس کنم زمان خداحافظی فرارسیده، کفش‌هایم را آویزان می‌کنم، بدون اینکه به سن و سالم فکر کنم. در حال حاضر خیلی از خودم مراقبت می‌کنم، خوب استراحت می‌کنم و خوب غذا می‌خورم، سعی‌می‌کنم از هرلحاظ آمادگی‌ام را حفظ کنم. امروزه فوتبال بیشتر فیزیکی شده و ما مجبوریم در هر فصل بازی‌های زیادی را انجام دهیم، به همین خاطر باید بیشتر از قبل مراقب بدنمان باشیم.

ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن 

روزهای سختی بود، در بارسلونا خوشحال بودم و فکر می‌کردم که می‌توانم در این تیم بمانم و آمادگی رفتن نداشتم. همه‌چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و باید زندگی‌ام را از نو شروع می‌کردم. باید با یک لیگ دیگر، یک باشگاه و یک رختکن دیگر وفق پیدا می‌کردم و چون تمام این اتفاقات به طور غیرمنتظره رخ دادند، در ابتدا همه‌چیز به من خیلی سخت گذشت.

اهداف دیگر ورزشی و ورود به عرصه مربی‌گری 

هنوز مطمئن نیستم، امیدوارم چند سال دیگر هم به بازی‌کردن ادامه دهم چون کاری‌است که آن را دوست دارم. هروقت زمانش برسد، به گزینه‌های دیگر هم فکر می‌کنم. در سطح ورزشی به اندازه کافی خوش‌شانس بودم و توانستم تمام رویاهایم را محقق کنم. حقیقت این است که دیگر نمی‌توانم چیز بیشتری از خدا بخواهم! او را همیشه شکر می‌کنم. در سطح انسانی نیز خدا به من خانواده و دوستان خوبی داده‌است که همیشه قدردان آن‌ها هستم.

چه چیزی تو را به گریه می‌اندازد؟

نمی‌توانم به مورد خاصی اشاره کنم اما حقیقت این است که من بسیار آدم احساساتی‌ای هستم و خودم را فردی با قلبی بزرگ می‌دانم. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز
  • دکلان رایس کاپیتان انگلیس مقابل بلژیک
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران
  • سریعترین گل جهان در بازی اتریش و اسلواکی