Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: براساس پیش بینی‌ها حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد در سیستان و بلوچستان تخریب شده است. تاریخ انتشار: 00:30 - 25 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۸۳۳

خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت خسارت به واحد‌های مسکونی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در زمینه آمارگیری خسارت احتمالی به واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۵ اکیپ از بنیاد مسکن حضور داشتند که به ۳۰ اکیپ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کل تجهیزات، امکانات و ماشین آلات برای انجام کار‌های امدادی در اختیار کارگزارن سیل قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در رابطه با تعداد واحد‌های مسکونی تخریب شده در سیل گفت: براساس پیش بینی‌ها حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد براثر سیل در استان سیستان و بلوچستان خسارت دیده است.

منبتی درباره میزان خسارت احتمالی به واحد‌های مسکونی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رقم کلی خسارت حدودا تا یک هفته آینده اعلام می‌شود.

وی با اشاره به شهر‌های درگیر در سیل سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین خسارت مربوط به شهر‌های کنارک، راسک، سرباز، فنوج و نیک شهر بوده است.

سامانه بارشی از روز جمعه وارد استان سیستان و بلوچستان شد و به گفته سازمان هواشناسی روز دوشنبه از استان خارج شده، اما اثرات و تبعات باران شدید و سیل همچنان در روستا‌ها دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: قطع آب در ۲۰۰ روستای سیستان و بلوچستان/ برق ۱۱۰ روستا قطع است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد مسکن اخبار اقتصادی سیل وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان