Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به حوادث کرمان گفت: کمیته‌ای را در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تشکیل دادیم که مأمور بررسی اتفاقات در کرمان است، اعضای کمیته بلافاصله اعزام می‌شوند و با افراد مختلف استاندار ، فرماندار شهر و مسئولین امنیتی شهر که در حقیقت امنیت شهر با آنها بوده و طراحی و برنامه‌ریزی برای اداره این مراسم داشتند، صحبت کرده و گزارش آن تهیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پروانه مافی»، عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در ارتباط با دیدار اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی با معاون اول رییس جمهور گفت: اعضای کمیسیون دیپلماسی و منافع ملی دیداری با معاون رئیس جمهور داشتند که جلسه بسیار خوبی بود. نمایندگان در این دیدار مسائل و مشکلات‌شان را مطرح کردند که عمده آن‌ها درباره حوزه انتخابیه بود. جهانگیری تلاش داشت برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه قول‌های بدهد که بتواند آنها را رفع کند.

او در ادامه بیان کرد: نمایندگان حاضر در جلسه که برخی تائید صلاحیت نشده بودند، در مورد رد صلاحیت‌ها نیز صحبت‌هایی مطرح کردند معاون اول رئیس جمهور در این خصوص مطالبی را ارائه نمود و از رد صلاحیت شدگان، دلجویی کرد.

مافی با اشاره به سخنان خود در آن جلسه گفت: پیرامون مسائل مربوط به وقایع هفته اخیر خصوصا شهدایی که در مراسم تشیع سردار سلیمانی در کرمان جان باختند و شهدای هواپیمای اوکراینی صحبت‌هایی را مطرح کردم. قرار شد افرادی که مرتکب خطا شدند بعد از بررسی و تحقیق مجازات و حداقل، عزل شوند.

نماینده مردم تهران مطرح کرد: در جلسه مطرح شد که به جانباختگان حادثه کرمان و حادثه هواپیمایی درجه شهید داده شود، خصوصا برای شهدای هواپیمای اوکراینی که در واقع در شرایط جنگی جان خود را از دست دادند. در پیشنهاد دیگری مطرح کردم که مراسم تشییع این عزیزان در یک ورزشگاه و فضای بزرگ که مردم بتوانند حضور داشته باشند برگزار شود و در شرایط بسیار مناسب و باشکوه از این عزیزان، تقدیر به عمل آید. معاون اول رییس جمهور قول پیگیری موثر دادند. برای شهدای کرمان نیز در کمیسیون  امور داخلی کشور وشورا ها کمیته تحقیق تشکیل و مقرر گردید که این کمیته گزارشی  را بدای مجلس در این خصوص تهیه کند.

او مطرح کرد: در ارتباط با لایحه خشونت علیه زنان که در کمیسیون لوایح دولت، روند کندی دارد نیز گله هایی را مطرح کردم. از ایشان خواستم در این خصوص بسیار جدی‌تر به کمیسیون لوایح ورود کنند و  فشار اورند که لایحه را آماده و به مجلس بفرستند تا در فرصت باقی مانده در مجلس دهم، کار لایحه به انجام برسد. در مورد هلال احمر نیز گلایه‌ای که داشتم. مدتی است این سازمان بدون رئیس و بدون اداره‌ کننده ارشد باقی مانده است. با توجه به اینکه در یک کشور بحران‌‌خیز هستیم و آن سازمان در حوادث باید پاسخگو باشد در خواست کردم، وضعیت سازمان هلال احمر مشخص شود. 

او ادامه داد: در بحث حمایت‌های معیشتی که هنوز به دقت، همه کسانی که شاملش می‌شوند، تحت پوشش قرار نگرفته اند، در این باره هم صحبت هایی مطرح کردم. امیدواریم به زودی در زمینه تنگناهای معیشنی مطالبی را که مطرح کردیم در عرصه عمل نمودار شود. 

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کمیته‌ای را در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تشکیل دادیم که مأمور بررسی اتفاقات در کرمان است، اعضای کمیته بلافاصله اعزام می‌شوند و با افراد مختلف استاندار، فرماندار شهر و مسئولین امنیتی شهر که در حقیقت امنیت شهر با آنها بوده و طراحی و برنامه‌ریزی برای اداره این مراسم داشتند، صحبت کرده و گزارش آن تهیه می شود. ان‌شاءالله این گزارش هفته آماده می‌شود که از شما می‌خواهم صبوری کنید تا زمانی که گزارش قطعی آماده شد، بتوانیم به شما گزارش دهیم. همچنین مشخص شود که چه کسانی مسئولیت داشتند و وظیفه خودشان را که باید انجام می‌دادند و انجام ندادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رییس جمهور مشکلات معاون اول معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۱۲ فروردین از ایام الله است، که باید برای همیشه زنده بماند.

وی گفت: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت. تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن شده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستانه‌ای مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و مصلای تهران و مصلاهای آستان و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

کد خبر 6064436

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهید بهروز واحدی برگزار شد + عکس و فیلم
  • سرمازدگی صبح شنبه و باران تا سه‌شنبه آینده در کرمان
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • دولت برای کاهش تلفات جاده ای طرح ۲ فوریتی ارائه دهد
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است