Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در این رابطه اظهار داشت: یک دستگاه خودروی وانت نیسان که حامل بار لوازم خانگی بود توسط ماموران انتظامی در حومه شهرستان ممسنی متوقف شد.

او ادامه داد: طی بازرسی از این خودرو ۵ دستگاه ماشین ظرفشویی خارجی کشف شد که با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی از جانب راننده، محموله توقیف و پرونده‌ ای در این رابطه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت اقدام به بازجویی از متهم پرونده و تحقیق پیرامون موضوع کرد که طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که محموله مکشوفه بطور قاچاق وارد کشور شده و از مقصد گناوه به سمت شیراز در حال حرکت بوده که توسط ماموران انتظامی شناسایی و توقیف شده است.

مبشری افزود: نهایتا با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط کالای مکشوفه، جریمه ۳۴۰ میلیون ریالی متهم و ضبط خودروی وی صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا

 حضرتی با بیان اینکه کالا‌های خارجی قاچاق شامل مواد خوراکی، پوشاک و لوازم الکترونیکی است گفت: این کالا‌ها از سوی ماموران انتظامی شهرستان جلفا از خودرو‌های گذری در جاده‌های مواصلاتی جلفا کشف و پرونده‌های قاچاق این کالا‌ها برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با اشاره به تشکیل چهار پرونده قاچاق برای این کالاها اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی جلفا به پرونده‌های این کالا‌ها به ارزش ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

حضرتی ادامه داد: شعبه با بررسی پرونده ها به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی و دفاعیات غیرموجه متهمان اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاها آنان را در مجموع به پرداخت جزای نقدی ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان