Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا رجب زاده سه شنبه شب در کارگروه ایمنی راه‌های استان، اظهار داشت: بهره برداری کامل از پروژه بزرگراه بجنورد جنگل گلستان یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری است که باید تا پایان سال ۹۹ پایان یابد.

وی گفت: برای تحقق این مصوبه تاکنون اعتبارات لازم تخصیص یافته است و سهم اعتبارات سال ۹۸ نیز تا پایان سال به طور کامل تخصیص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری ۱۲ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان زیر بار ترافیک خواهد رفت و بعد از آن مقطع به مقطع بهره‌برداری خواهیم داشت.

 وی در ادامه بر تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای استان به سامانه پایش هوشمند سپهتن تاکید کرد و کفت: اداره کل راهداری استان بر نصب این سامانه بر وسایل حمل و نقل جاده بویژه دارای محمولات خطرناک نظارت داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه تصادفات و رعایت نکردن نکات ایمنی برای اطفای حریق یکی از چالش ها  است که با اطلاع رسانی به مردم باید کلاس های آموزشی مشترک بین نیروهای امدادی و شهرداری ها در خصوص تشخیص نوع سوخت و نحوه تخلیه و انتقال مواد خطرناک برگزار شود.

رجب زاده در ادامه بر ایجاد تمهیدات لازم در استان برای پذیرش مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته رزیرساخت های بهتری در حوزه راه و گردشگری در استان ایجاد شده است و باید در زمان باقی مانده نیز تقویت شود.

رجب زاده همچنین خطاب به اداره کل راه و شهرسازی استان بر آسفالت جاده و روکش نمودن راست گردهای تقاطع ارکان در محور بجنورد به اسفراین تا پایان سالجاری تاکید کرد.

 باند دوم بزرگراه بهشهر- گرگان- بجنورد- قوچان بخشی از کریدور سراسری شرق به غرب در شمال کشور است که کل این محور ۵۳۲ کیلومتر است.

عملیات احداث ۴۴۱ کیلومتر آن به پایان رسیده و ۱۲۱ کیلومتر دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصد در حال اجراست.

با بهره‌برداری کامل از این محور علاوه بر افزایش ظرفیت ترانزیت، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، زمان سفر نیز ۳۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها بجنورد وزارت راه و شهرسازی گلستان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد وزارت راه و شهرسازی گلستان خراسان شمالی بجنورد وزارت راه و شهرسازی گلستان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی