Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری دو جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود حقدوست صبح امروز در نشست کارگروه پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارزیابی فعالیت‌های پرورشی مدارس و روند چگونگی تدریس درس تفکر و سبک زندگی اظهار داشت: کارگروه پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی در امور تربیتی تشکیل شده است و همکاران در جهت تحقق اهداف این گروه، بازدید از مدارس، گفتگو با مربیان پرورشی، حضور در کلاس‌های تدریس درس تفکر و سبک زندگی و شنیدن و نظرات همکاران و دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: از ابتدای شروع سال تحصیلی بازدیدهای متعددی توسط گروه‌های آموزشی شهرستان‌ها و مناطق از مدارس صورت گرفت و پس از هر بازدید نشست‌های تخصصی انجام شده و برای بهبود روش‌های خلاق تدریس و فعالیت‌های پرورشی، نتایج نیز به اطلاع همکاران رسیده است.

وی با اشاره به دو جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و تجارب برتر تربیتی گفت: این دو جشنواره نیز در راستای فعالیت‌ها و وظایف کارگروه پرورشی و درس تفکر و سبک زندگی طراحی شده است که جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی ویژه دبیران این درس در پایه‌های هفتم و هشتم متوسطه اول می‌باشد.

حقدوست بیان داشت: جشنواره تجارب برتر تربیتی مختص تمامی فرهنگیان می‌باشد و همکاران می‌توانند با مطالعه بخشنامه ارسالی به مدارس آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سبک زندگی آموزش جشنواره استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوختن برای ساختن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،ثريا مطهرنيا به واسطه شناسايي و حمايت از جمع زیادی از دانش‌آموزان و تامين هزينه درمان آنان ، عنوان برتر دومين جشنواره جلوه هاي معلمي كشور را از آن خود کرد.
عنوان معلم نمونه کشور در جشنواره الگوهای برتر تدریس ،نامزد 10 معلم برتر از طرف یونسکو و بانوی صلح جهان اسلام از دیگر افتخارات این معلم بیجاری است.
ثريا مطهرنيا معلم فداكار ديار گروس 32 سال سابقه خدمت در مدارس روستايي بيجار را در كارنامه كاري خود به ثبت رسانده است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • سوختن برای ساختن
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی