Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول طرح تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور از فعالیت پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در ۲۳ استان کشور خبر داد و گفت: اکنون این پایگاه‌ها در سطح ۱۸ استان کشور فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام مهدی روحی سه‌شنبه شب در حاشیه گردهمایی مدیران فرهنگی اجتماعی مناطق آسیب گیلان، گلستان و مازندران در کوی مهرگان و مسکن مهر نکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه‌اندازی این پایگاه‌ها تلاش داریم تا مردم ساکن این مناطق متوجه آسیب‌ها شده و برای رفع آن با کمک مسؤولان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سطح فرهنگ دینی و عمومی مردم و جلوگیری بروز و پیشرفت آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف مهم راه‌اندازی پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی به همت تبلیغات اسلامی در استان‌های مختلف کشور است.

به گفته مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، روحانیان فعال در این طرح با خانواده در محلات آسیب‌پذیر ساکن شده و به‌صورت داوطلبانه در محلات حضور بافته و به بررسی و رفع مشکلات می‌پردازند.

 

 

روحی افزود: با توجه به اینکه پنج آسیب مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و معظم له دستور دادند تا روی همه آسیب‌ها به ویژه این پنج آسیب شامل طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی و مناطق بحرانی کار کنیم؛ لذا در این بخش‌ها با قوت بیشتر وارد عمل شدیم.

وی تصریح کرد: تاکنون با تلاش انجام شده ۱۳۴  پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب پذیر ۱۸ استان کشور راه‌اندازی شده و ۵ استان دیگر تا پایان بهمن ماه امسال از نعمت این پایگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 

 

مسؤول طرح تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای ارائه خدمات در این مناطق، طلبه‌های جوان و پویا انتخاب و برای خدمات رسانی به مردم آسیب‌پذیر معرفی شدند و در واقع با راه‌اندازی این پایگاه‌ها تلاش داریم تا مردم ساکن این مناطق متوجه آسیب‌ها شده و برای رفع آن با کمک مسؤولان اقدام کنند.

 

 

به گزارش فارس، طرح راه‌اندازی پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی به مدت ۵ سال از ابتدای سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۲ اجرا می‌شود که هم‌اکنون در ۱۸ استان کشور در حال اجراست و رایزنی‌هایی برای اجرای این طرح در تعداد بیشتری از استان‌های کشور و در هر استانی در مناطق بیشتری که در معرض آسیب و معضلات بیشتری هستند، اجرا شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پایگاه اجتماعی و فرهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ عسگری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: آگاهی قشر جوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز