Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته فرزاد فرخ اعلام کرد که عواید برگزاری کنسرتش در برج میلاد را به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان تقدیم می‌کند. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دوشنبه شب 23 دی 1398 فرزاد فرخ طی دوسانس در مرکز همایش‌های برج میلاد به صحنه رفت.

کیهان کلهر "شهر خاموش" را به خانواده‌های داغ دیده سقوط هواپیما تقدیم کرد

در این کنسرت فرخ خطاب به حاضران در سالن گفت: می‌دانیم که در این روزها حالمان خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به عنوان هنرمند وظیفه داریم که به احترام شما روی صحنه بیاییم و برای خوب شدن حال‌تان تلاش کنیم.

فرخ در ادامه با اشاره به سیلِ سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: تمام شما که امشب در این کنسرت هستید در واقع در کاری خیر شرکت کرده‌اید. چرا که قصد دارم عواید این کنسرت را به مردمان سیل‌زده‌ی سیستان و بلوچستان اختصاص می‌دهم.

همچنین در بخش دیگری از این کنسرت، فرزاد فرخ قطعه‌ی «خواب» را به خانواده‌های داغ دیده‌ی سقوط هواپیمای اوکراینی تقدیم کرد. او گفت: «خواب» را بعد از اینکه پدرم درگذشت، ساختم. می‌دانم که از دست دادن عزیزان سخت است. این قطعه را به بازماندگانی تقدیم می‌کنم که عزیزانشان را در سقوط هواپیمای اوکراینی از دست دادند.

به نظر می‌رسد در اوضاع و احوال امروز کشورمان، برگزاری کنسرت‌ها و در صحنه بودن به نفع مردم بهتر از لغو اجراها و منعل بودن است. شاید بهتر است دیگر اهالی موسیقی هم به جال لغو کنسرت‌ها، به صحنه بروند و حتی عواید آن را به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اختصاص دهند.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT6 واژه های کاربردی مرتبط سقوط پرواز تهران یاسوج سازمان هواپیمایی سیستان و بلوچستان موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سقوط پرواز تهران یاسوج سازمان هواپیمایی سیستان و بلوچستان موسیقی سقوط پرواز تهران یاسوج سازمان هواپیمایی سیستان و بلوچستان موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی در حال خدمت‌رسانی به مردم و تخلیه آب از منازل سیل‌زده هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی در حال خدمت‌رسانی به مردم و تخلیه آب از منازل سیل‌زده هستند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان