Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@16:26:59 GMT

فیلم/روایتی شنیده نشده از زندگی محافظ سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۲۱۸۱

‍‍‍‍‍‍

یکی از شهدای همراه سردار قاسم سلیمانی در حمله تروریستی ایالات متحده آمریکا در عراق، شهید شهرود مظفری‌ نیا است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی دیگر از شهدای همراه سردار قاسم سلیمانی در حمله تروریستی ایالات متحده آمریکا در عراق، شهید شهرود مظفری‌ نیا است و  اصالتا اهل شهر کهک در استان قم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نیز از نیروهای کادر حفاظت سردار قاسم سلیمانی بوده است. شهید مظفری‌ نیا متولد سال ۱۳۵۷ شمسی در شهر تهران شده  و در خیابان سراج شرق تهران (تهرانپارس) زندگی می‌ کرد. از وی دو فرزند دختر ۱۰ ساله و هفت ساله به‌ یادگار مانده است.

 

۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ دي | ساعت:09:27 دانلودDownload کلیدواژه: دانا شهید مظفری نیا قاسم سلیمانی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ آیا قرار است همچنان هلال احمر بدون رئیس باشد؟ فیلم/ برای آنان که در خصوص جنایات داعش آلزایمر گرفته اند فیلم/ترکیبی از سخنان سردار حاجی‌زاده و فیلم «بادیگارد» فیلم/تصاویر جدید از پایگاه ویرانه آمریکا "سیل همدلی" همه در کنار هم برای امداد رسانی+فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات

سردار علی مویدی در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در انتظامی کردستان گفت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا  اظهار کرد: تامین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفر‌های نوروزی می‌روند.

سردار مویدی بیان داشت: با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران عزیز و گرانقدرم در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تامین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب بودیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروری آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست و در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

سردار مویدی اظهار داشت: از خداوند متعال، سلامتی عاقبت بخیری و توفیق روزافزون همه مجاهدان نظم و امنیت را مسئلت دارم و سالی توام با سلامتی، سرافرازی، پر رزق و روزی و شادکامی برای تمامی همسنگران و تمام ملت ایران آرزومندم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری "مدظله العالی" با عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در توید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • یاد یاران، روایتی از زندگی و خاطرات ماندگار شهدای والا مقام
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت