Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،  محمود واعظی به نمایندگی از سوی رییس جمهوری در مراسم ترحیم عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی (قدس سره) شرکت کرد.

وی در این مراسم که در مسجد فرشته تهران و با حضور تعدادی از شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار شد، ضمن قرائت فاتحه، از خداوند منان برای وی رحمت واسعه الهی و همجواری با جد بزرگوارشان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی در سال ۱۳۰۹ در شهرستان‌ محلات استان مرکزی‌ دیده‌ به‌ جهان‌ گشود و از شاگردان‌ برجسته‌ امام خمینی (ره) و آیت‌الله‌ شیخ‌ عبدالکریم‌ حائری‌ یزدی‌ بود و در دوران مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستم‌شاهی نقش موثری داشت.

وی عضو بیت امام راحل (ره) و دفتر مقام معظم رهبری و مسئول وجوهات و مسائل شرعی دفتر مقام معظم رهبری و سال‌ها نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود و در دانشگاه‌ امام صادق (ع) و دانشکده الهیات دانشگاه تهران نیز کرسی تاریخ اسلام را بر عهده داشت.

مرحوم رسولی محلاتی چند ماه پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما به دلیل شدت بیماری شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه جاری در تهران دعوت حق را لبیک گفت.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمود واعظي محمود واعظی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمود واعظي محمود واعظی محمود واعظی مقام معظم رهبری بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمود واعظي محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست امروز هیأت دولت گفت: یکی از مخاطبان اصلی پیام مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ۱۴۰۳، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ از این رو، کارگروهی در این وزارتخانه با مدیریت و محوریت معاونت رفاه و امور اقتصادی تشکیل شد تا شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری عملیاتی شود.

وی با اشاره به وظیفه وزارت کار برای تحقق شعار سال اظهار کرد: بخشی از تولید کشور بر عهده شرکت‌های وابسته به صندوق‌های تأمین اجتماعی است بنابراین در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر در این زمینه در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6063693

دیگر خبرها

  • ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند