Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی سال ۹۸ گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز از ۷ هزار و ۱۰۷ داوطلب شرکت کننده در این آزمون، تعداد ۴ هزار و ۳۷۴ داوطلب یعنی حدود ۶۱ و نیم درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور عالی سازمان سنجش  افزود: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون برای شرکت در جلسه امتحان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود و برگ شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.
 
او تاکید کرد: داوطلبان فقط تا ساعت ۲۴ فردا (پنج شنبه، ۲۶ دی) فرصت دارند نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی در پایان گفت:  این آزمون صبح روز جمعه، ۲۷ دی ۹۸ در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان اعلام کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین انجام می‌شود.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آزمون تصادف تا چند ماه آینده
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟