Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سردار حاجی‌زاده، فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر بلافاصله موضوع سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین را اطلاع‌رسانی می‌کردیم سیستم پدافندی ما فلج و امنیت مردم به خطر می‌افتاد. تاریخ انتشار: 10:48 - 25 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۰۱۵

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: در دیدار سردار حاجی زاده با خانواده شهیده فاطمه محمودی چه گذشت؟

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سقوط هواپیما هواپیمای اوکراینی سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات سقوط سنگ در جاده کندوان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت : سقوط سنگ حوالی ساعت ۱۰ امروز در منطقه سیاه بیشه کندوان خسارت جانی و مالی نداشت اما ماشین آلات راهداری برای پاکسازی جاده به منطقه اعزام شدند.

به گزارش مشرق، امروز پنچشنبه خبری از چند مورد سقوط سنگ و سنگ ریزه در جاده کندوان در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران منتشر و گفته شده بود عابران سواره رو در تردد از این گذرگاه اقدام به جابه جایی این سنگ ها برای باز شدن محور کردند.

در این پیوند مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه حوالی ساعت ۱۰ صبح در محدوده " سیاه بیشه " رخ داد و به محض اطلاع از این حادثه راهداران با بکارگیری ماشین آلات در محل حادثه حاضر شدند و اقدام به جابه جایی سنگ ها برای باز گشایی محور شدند.

این مسوول بیان داشت : هم اینک تردد خودروها از جنوب به شمال محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، هریجان و کمرزرد پرحجم است.

به توصیه کارشناسان باتوجه به بارش های اخیر و همچنین بارندگی ارتفاعات وقوع ریزش سنگ در محورهای کوهستانی از جمله جاده چالوس همچنان محتمل است به همین دلیل رانندگان و مسافران از توقف در حاشیه این محور ارتباطی و همچنین تردد ساعات بارندگی خودداری کنند.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

دیگر خبرها

  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • جزییات سقوط سنگ در جاده کندوان
  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • مرگ راننده ۳۵ ساله بر اثر سقوط بیل مکانیکی در رودبار
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت
  • مرگ مرد ۵۸ ساله جوینی براثر سقوط در استخر کشاورزی