Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط‌عمومی اورژانس 115 رفسنجان گفت: صبح امروز واژگونی یک دستگاه خودرو ون در محور رفسنجان به سرچشمه 9 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، شمسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز ساعت 6 و 5 دقیقه یک دستگاه خودرو ون که در محور رفسنجان به سرچشمه در حرکت بود واژگون می‌شود.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس 115 رفسنجان ادامه داد: این حادثه که حوالی فرودگاه رخ داد 9 مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: مصدومان توسط چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های ناصریه، اول و دوم شهری و قاسم‌آباد و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/80016/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: واژگونی خودرو ون سرچشمه رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه عصر دیروز بر اثر  برخورد  یک دستگاه خودروی پژو پارس با  یک دستگاه خودروی سوناتا در کیلومتر ۸۰ محور سبزوار به شاهرود در محدوده  شهر داورزن رخ داد.   فائق نیا افزود: ۵ مصدوم توسط کارشناسان اورژانس در محل بصورت سرپایی مداوا شدند و ۳ مصدوم دیگر بوسیله آمبولانس‌های اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.    وی گفت :‌کارشناسان پلیس در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • 5 مصدوم در اثر واژگونی خودرو در جاده اردبیل - نمین
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار
  • واژگونی پژو پارس در محور شاهرود_دامغان/ یک اتباع عراقی جان باخت
  • واژگونی خودرو در محور مهیار به شهرضا با ۶ مصدوم