Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اقلام مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده به طور منظم و بر اساس نیاز هر منطقه در میان مردم توزیع شود.

او افزود:اقلام مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده از جمله لوازم گرمایشی، پتو، نان، خرما، تن ماهی، لوازم بهداشتی و دارو از روز گذشته به منطقه ارسال شده و ۶ محموله دیگر نیز در راه رسیدن به جاسک است تا به طور منظم و بر اساس نیاز هر منطقه در میان مردم توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: قرار است تا بازگشایی راه‌های موصلاتی نیاز‌های اولیه شهروندان با استفاده از بالگرد سپاه، ارتش و هلال احمر به مناطق ارسال شود.

سردار اباذر سالاری در خصوص رسیدگی به مناطق سیل زده هرمزگان، افزود: روز گذشته (۲۵ دی ماه) به همراه سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق سیل زده بندر جاسک هرمزگان بازدید به عمل آمد.

او گفت:پیش از بازید از این مناطق در جلسه‌ای با حضور فرماندار جاسک، مدیر عامل هلال احمر و سرداران سپاه، مقرر شد تمام امکانات استان برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: برای بازگشایی راه‌های موصلاتی ماشین و ابزار آلات مورد نیاز از سراسر استان به این مناطق اعزام شده است و تا زمان وصل شدن آب مناطق سیل زده، گروه‌های جهادی آب معدنی به اندازه کافی به مناطق ارسال می‌کنند.

او با بیان اینکه آشپزخانه و نانوایی سیار در مناطق سیل زده دایر شده و روزانه بیش از سه هزار دست غذای گرم تهیه و بین سیل زدگان توزیع خواهد شد، اظهار کرد: گروه‌های جهادی متشکل از پزشک و مشاور به این مناطق در حال اعزام هستند و در صورت احساس نیاز بیمارستان صحرایی نیز برپا می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: هلال احمر نیز در کنار گروه‌های جهادی بسیج به خدمات رسانی و تهیه بسته‌های غذایی و حمایتی نیز می‌پردازد و اداره برق استان نیز در اسرع وقت برق روستا‌های سیل زده را به مرور وصل می‌کند.

سالاری با اشاره به اینکه اکیپ‌های مهندسی سپاه امام سجاد (ع) نیز از روز گذشته در منطقه فعال شده‌اند، افزود: چند اکیپ مختلف از نیروی دریایی سپاه نیز وارد جاسک شده اند تا به برقراری راه‌ها و تخلیه گل و لای ناشی از ورود سیلاب به روستا‌ها و منازل مردم کمک کنند.

او گفت: ۳۰۰ پاسدار نیز از روز‌های گذشته در منطقه در حال خدمت رسانی به مردم هستند و نیرو‌های بیشتری نیز از امروز راهی مناطق روستایی جاسک و بشاگرد می‌شوند تا به مردم کمک کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه امکانات سپاه‌های شهرستانی از همان ساعات اولیه وقوع سیل در خدمت مردم قرار گرفته است، افزود: واحد‌های مختلفی از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نیز بعد از جمع‌بندی دقیق مشکلات و نیاز‌ها به منطقه اعزام خواهند شد تا به مردم در ایجاد شرایط مناسب برای زندگی کمک کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا خسارت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از بخش‌های مختلف بندرگاه و گمرک بندرلنگه به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی و از قطب‌های واردات کالا به کشور بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید ضمن پیگیری مصوبات بازدیدهای قبلی خود، دستورات ویژه‌ ای به منظور ترخیص اقلام ضروری و کالاهای وارداتی صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین با هدف نظارت بر پروژه انبارگردانی و بررسی موضوع اصلاح فرآیندهای جاری در بندر و گمرک شهرستان بندر لنگه، دستورات لازم را خطاب به مسؤولان مربوطه صادر نمود.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه، مقرر شده است؛ ضمن اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق برای بازدیدهای سرزده، رئیس کل دادگستری هرمزگان و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان از گمرکات و بنادر تجاری حوزه مسئولیت خود بازدید و ضمن تهیه گزارش همراه با ابلاغ دستورات و تذکرات لازم، نسبت به برخورد قانونی با تخلفات احتمالی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت وگو با مسؤولان شهرستان بندرلنگه نیز بر لزوم تسریع در پیش بینی و بروز رسانی ساز و کارها به منظور اصلاح فرآیندهای واردات و صادرات کالا تأکید کرد.

کد خبر 6086098

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان