Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان از ارائه 10 هزار مشاوره حقوقی در طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در گلستان خبر داد و گفت: سالانه 400 هزار پرونده به محاکم گلستان وارد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی هاشمیان صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: بیش از 400 هزار پرونده سالانه وارد دستگاه قضایی استان گلستان می شود که این در شان مردم استان گلستان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خوشبختانه با اجرای این طرح همکاری خوبی از سوی مساجد و ادارات مختلف انجام شد که ظرف مدت کوتاه از اماکن مقدسه و مساجد استان 85 نقطه این طرح اجرا شد.

هاشمیان تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از 10 هزار مشاوره حقوقی به مراجعان داده شده است.
رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: به طور قطع با اجرای این طرح شاهد افزایش آگاهی مردم و کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی استان خواهیم بود.
هاشمیان بیان کرد: چند روز گذشته یکی از مدیران ادارات کل استان گلستان معامله‌ای کرده بود که طبقه هشتم واحد سوم یک آپارتمان را خریده و هنوز روی خاک است و هیچ عملیات عمرانی انجام نشد و دچار مشکل شده بود.

وی تاکید کرد: موضوع بسیار مهم در عقد قراردادها این است که باید قرارداد رسمی و در دفاتر رسمی ثبت شود.
رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: در ماه‌های اخیر مخصوصا در کمتر از یک سال گذشته بسیاری از پرونده‌های سنگین در کل کشور در استان گلستان رسیدگی شده و اینگونه پرونده‌ها باید در دستگاه قضایی رسیده شود و پرونده‌های دیگر حتی نباید تولید شود و این مهم تنها با آگاهی‌بخشی به مردم امکان‌پذیر خواهد بود.
انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان گلستان مساجد گرگان رئیس کل دادگستری گلستان هادی هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد منظوری هفته مشاغل را فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف و فراهم شدن زمینه انتخاب رشته متناسب با استعداد، توانایی، هوش، رغبت و علایق آنها دانست و گفت: در هفته مشاغل دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با مشاغل و لزوم وجود آنها در جامعه آشنا می‌شوند. همچنین علاقه به جست وجو و سوال کردن، تحریک حس کنجکاوی دانش آموزان، تقویت فرهنگ کارآفرینی، شناخت خود و مسیر آینده آنها از دیگر اهداف برگزاری این هفته است.

وی بیان کرد: اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در راستای معرفی شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی، برگزاری جلسات توجیهی در خصوص اجرای طرح‌ها و برنامه‌های معرفی مشاغل، برپایی نمایشگاه، ارائه کلیپ‌های آشنایی با مشاغل مختلف برای استفاده دانش آموزان و اولیا و برگزاری مسابقات و وبینارهای گوناگون از جمله برنامه‌های این اداره در هفته مشاغل است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای ارائه بهترین مشاوره شغلی به دانش‌آموزان است و در این راستا تمامی مدیران مدارس، مشاوران و مربیان همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بهترین نتیجه حاصل شود.

کد خبر 6084361

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز