Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۷ مسابقه فردا پنجشنبه برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه شهرداری گرگان و شیمیدر قم به مصاف یکدیگر می روند. در این مسابقه که به میزبانی قم برگزار می شود دو تیم مدعی برابر هم صف آرایی می کنند و باید دید تفکرات کدام مربی باعث برد تیمشان می شود.

شهرداری گرگان هم اکنون صدرنشین لیگ است و شیمیدر که در این فصل مصدومیت های زیادی داشته در رده پنجم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرگانی ها برای ادامه صدرنشینی و شیمیدر برای ارتقای جایگاه خود مبارزه می کنند.

در دیگر دیدار حساس این هفته ذوب آهن اصفهان میزبان شهرداری بندرعباس است. این دو تیم برای رسیدن به مرحله پلی آف تلاش می کنند و نتیجه این مسابقه برایشان اهمیت زیادی دارد. شهرداری بندرعباس در جدول نهم است و ذوبی ها در رده دهم قرار دارند و برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر به امتیاز کامل نیاز دارند. همین مساله حساسیت رقابتشان را دوچندان می کند.

در ادامه لیگ مدعیان به مصاف حریفان خود می روند که کار سخت را در میان مدعیان، نفت آبادان دارد و باید در مشهد به مصاف آویژه صنعت برود. مشهدی ها عملکرد خوبی در این فصل داشته اند و هم اکنون در رده ششم جدول قرار دارند و در خانه تیم قدرتمندی نشان داده اند.

مهرام تهران و پتروشیمی نیز در تهران به مصاف حریفان خود خواهند رفت. مهرام در سالن آزادی میزبان مس کرمان است و کار دشواری ندارد و پتروشیمی نیز در همین سالن به مصاف اکسون خواهد رفت.

در ۲ مسابقه بعدی رعد پدافند شهرکرد برابر نیروی زمینی رقابت می کند و شورا و شهرداری قزوین میزبان توفارقان آذرشهر است.

برنامه هفته نوزدهم:

مهرام – مس کرمان

اکسون تهران – پتروشیمی

ذوب آهن اصفهان – شهرداری بندرعباس

آویژه صنعت – نفت آبادان

شیمیدر – شهرداری گرگان

رعد پدافند – نیروی زمینی

شورا و شهرداری قزوین – توفارقان آذرشهر

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال شیمیدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال شیمیدر لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال شیمیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه پایانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان نماینده کشورمان امشب پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون میزبان تیم الشرطه عراق است. 

  تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد.   در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی هم الحکمة لبنان با الریاضی بیروت دیگر نماینده لبنان در این مسابقات مصاف خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا
  • برتری قاطع شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا