Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی گفت: براساس فرمایش رهبری از وظایف مهم رسانه‌ها ارائه نقشه‌های شوم استکباری و روشنگری به مردم و آحاد جامعه است که خوشبختانه در این خصوص رسانه‌های استان خوش درخشیدند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی صبح امروز در دیدار مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران استان خراسان‌جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نقش رسانه‌ها در خصوص اتفاقات و حوادث اخیر در کشور، اظهار داشت: رسانه‌ها براساس خط و راهبرد تعیین‌شده وارد میدان شده و عمق حوادث را تبیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسانه اصلی خون «حاج قاسم سلیمانی» است، بیان داشت: طبق برآوردهای انجام‌شده 25 میلیون نفر پای پیکر مطهر این شهید والامقام (حاج قاسم سلیمانی) در کشور حضور یافتند و همچنین بیش از 100 میلیون نفر در کل جهان برای خون‌خواهی این شهید راهپیمایی و عزاداری کردند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران رسانه‌ها، خبرگزاری‎ها، روزنامه‌ها و فضای مجازی در زمینه پوشش‌دهی مراسم تشییع شهدای مقاومت، تصریح کرد: نقش و فعالیت رسانه‌ها نه‌تنها در این زمینه پررنگ است بلکه در برنامه‌های مختلف بسیج حضور جدی دارند و تلاش‌های این قشر انکارنشدنی است.

رضایی عنوان کرد: در شرایط کنونی که جبهه استکبار تن به تن با جمهوری اسلامی ایران در فضای رسانه‌ای و جنگ سخت کار می‌کند، عمق بصیرت و روشنگری به‌دست رسانه‌ها و خبرنگاران است که فتنه‌های دشمن را برملا و بصیرت‌افزایی کنند.

وی اضافه کرد: براساس فرمایش رهبری از وظایف رسانه‌ها ارائه نقشه‌های شوم استکباری و روشنگری به مردم و آحاد جامعه است که خوشبختانه در این خصوص رسانه‌های استان خوش درخشیدند و امیدواریم در همین مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/69039/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ها خراسان جنوبی سازمان بسیج فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، همزمان با ۲۹ فرودین مراسم رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم و تنی چند از مسئولان استانی در بیرجند برگزار شد.


دیگر خبرها

  • حفاظت از مرزهای مجازی به اندازه حفاظت از مرزهای روی نقشه دارای اهمیت است
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • قدرت روشنگری آثار هنری علیه اسرائیل
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی