Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: ۲۶هزار و ۳۹۴واحد صنفی بازرسی و ۱۵۵گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان استاندارد، علوم پزشکی و دامپزشکی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور مسئولین و نمایندگان سازمان‌های مختلف در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی وضعیت سطح شهر درباره کیفیت، کمیت و افزایش قیمت نان؛ کیفیت و ذخیره آرد و وضعیت بازار و میوه پایان سال از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

بازرسی دقیق و تشدید نظارت‌ها برای کنترل کمیت و کیفیت نان از مواردی بود که در این جلسه بر آن تاکید شده و بیان شد که ذخیره آرد امسال کافی بوده و تا پایان سال مشکلی برای تهیه آن نداریم.

همچنین در این جلسه مطرح شد که بدر بخش تامین پرتقال برای میوه شب عید مشکلی نداریم و 1200تن پرتقال خریداری و به بازار وارد می‌شود.

علی اکبر کبیری در این جلسه اظهار کرد: برای بازرسی و نظارت به موضوع قصابی‌ها و قیمت گوشت ورود پیدا کرده و همچنین کالاهای اساسی نیز بررسی شده و حتی تعدادی از واحدهای متخلف پلمپ شدند.

وی ادامه داد: 26هزار و 394واحد صنفی بازرسی و 155گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان استاندارد، علوم پزشکی و دامپزشکی انجام شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین ابراز کرد: نظارت بر واحدهای بین راهی نیز شکل گرفته و برای هزار و 355 مورد پرونده تشکیل شده که 667 مورد از آن‌ها برای گرانفروشی و 495برای عدم درج قیمت بوده است.

وی افزود: در راستای اصلاح عدم درج قیمت، پویشی راه اندازی شده که طبق آن خریداران از واحدهایی که درج قیمت صورت نگرفته کالایی خریداری نمی‌کنند تا حقوق از خریدار ضایع نشود.

این مقام مسئول عنوان کرد: چهار پرونده احتکار نیز در حوزه نهاده‌های دامی بود تشکیل شده و در مجموع عمده پرونده و شکایت‌ها درخصوص مواد غذایی، حمل و نقل مسافر و گاز مایع بود.

وی تاکید کرد: قیمت کالاها نیز به طور پیوسته رصد می‌شود، در برنج ایرانی 4/6درصد افزایش و در برنج هندی11درصد کاهش قیمت داشتیم که به دلیل آغاز مجدد ثبت سفارش قیمت برنج کنترل شده است.

کبیری عنوان کرد: قیمت سیب به دلیل صادرات هزار تومان و پیاز 41 درصد افزایش داشته و از سه هزار و 500تومان به 6هزار تومان رسیده اما قیمت گوجه فرنگی با کاهش سه هزار تومانی به 7هزار تومان رسیده است.

هدایت الله جمالی پور نیز در ادامه این جلسه با اشاره به نظارت به نانوایی‌ها ابراز کرد: تعزیرات با شماره 124، فرمانداران و مسئولان و به ویژه اتحادیه باید برای بهتر شدن امور نانوایی توجه جدی داشته باشند و امور را رصد و به‌صورت روزانه گزارش کنند.

وی ادامه داد: اتحادیه باید در مرتبه اول به مسائل نانوایی رسیدگی کرده تا سایر نهادها به آن ورود پیدا نکنند و ما باید مسائل نانوایان را تدبیر کنیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: تا پایان سال تمام واحدهای فاقد پروانه کسب باید تعیین تکلیف شوند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.
محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد مجوز کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد