Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در نیم فصل اول آقای گل شد چند روزی است که در تمرینات تیم آبادانی حاضر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه عیسی آل کثیر در تمرینات با دراگان اسکوچیچ سرمربی نفت آبادان درگیری لفظی پیدا کرده و همین باعث شده تا سرمربی تیم او را به باشگاه واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار چنین خبری آن هم در روزی که دیگر نقل و انتقالات تمام شده است چه سودی می تواند برای بازیکنی که دنبال رضایتنامه بوده و خواهان جدایی از نفت آبادان بود داشت؟

عیسی آل کثیر بعد از اینکه در تعطیلات نیم فصل با پیشنهاداتی از سوی دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس روبرو شد تقریبا هر روز در باشگاه نفت آبادان حاضر می شد تا بتواند رضایتنامه خود را بگیرد و به یکی از دو پیشنهادش پاسخ دهد اما باشگاه نفت آبادان که امسال با مشکلات مالی جدی روبرو شده است و توانایی خرید بازیکن به جای آل کثیر را نداشت به هیچ عنوان حاضر نشد رضایتنامه مهاجمش را حتی با رقم بالا صادر کند.

باشگاه نفت آبادان برای این موضوع دلیل قانع کننده فنی داشت. آنها بارها به آل کثیر اعلام کردند حتی اگر باشگاه های خواهانش پول خوبی هم بدهند بازیکنی موجود نیست که بتوانند جایگزین او کنند. 

اسکوچیچ حتی در چند نوبت به بازیکن تیمش متذکر می شود آیا باشگاه های پرسپولیس و تراکتور حاضر می شوند یکی از مهاجمان خوب خود را به جای خودت به نفت آبادان بدهند؟ 

آل کثیر که با شروع تمرینات زمستانی در چند جلسه در تمرینات شرکت کرد وقتی متوجه می شود باشگاه به هیچ قیمتی حاضر به صدور رضایتنامه نیست اعلام می کند که دیگر در تمرینات شرکت نمی کند. 

این بازیکن چند روزی است که در تمرینات حاضر نمی شود و این درحالیست که نقل و انتقالات هم تمام شده و دیگر فرصتی برای حضور در تیم های دیگر را ندارد. 

گفته می شود شاید این بازیکن امروز در تمرینات حاضر شود. باشگاه نفت آبادان با توجه به شرایط مالی که داشت و همچنین با توجه به اینکه کار باشگاه برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی سخت تر است بازیکن جدیدی به جمع خود اضافه نکرد و اجازه جدایی بازیکنانش را هم نداد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر

 محمد دانشگر مدافع مصدوم سپاهان در تمرین این تیم حاضر شد و با دست آتل بسته تمرینات سبکی را پشت سرگذاشت تا آمادگی نسبی خود را حفظ کند. این بازیکن که در بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از زمین مسابقه دور شد هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داد تا سپاهان یکی از مهره‌های مهم خود را در اختیار نداشته باشد.

دانشگر با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه دست است و می‌تواند نرم دوی و تمرینات سبک را انجام دهد با کفش ورزشی در محل تمرین سپاهان شرکت می‌کند تا همچنان در کنار تیم باشد و از لحاظ روحی روانی و تا حدودی جسمانی دور از مسابقات قرار نگیرد.

سپاهان در هفته‌های گذشته ضعف قابل توجهی در کار‌های دفاعی داشته و از دست دادن مهره اصلی خط دفاعی آسیب بیشتری به این تیم وارد کرد و باید دید مهره‌های جانشین می‌توانند جای خالی این بازیکن را در ترکیب پر کنند یا خیر!

دیگر خبرها

  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه