Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، شهرام کاکایی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۱۵ طرح هادی در سطح روستا‌های این استان با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجراست.

او ادامه داد: ۶۰۷ روستای مشمول طرح هادی در استان ایلام وجود دارد که تاکنون برای ۴۰۰ روستا این طرح اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکایی از تهیه نقشه طرح هادی برای تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این استان خبر داد و افزود: از مجموع تمامی روستا‌های مشمول طرح هادی در استان، ۲۰۳ روستا بالای ۲۰ خانوار و مابقی نیز مربوط به روستا‌های زیر ۲۰ خانوار است.

او اظهار کرد: امسال و از محل اعتبارات مصوب استانی جهت اجرای طرح هادی در ۱۱۵ روستای استان ۱۴۳ میلیارد ریال و جهت تهیه و تجدید نظر اجرای طرح هادی در سطح ۳۸ روستا ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مصوب شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سیل برای بازسازی تاسیسات روبنایی روستا‌های سیل زده استان در سال جاری خبر داد و افزود: اجرای طرح هادی در سطح ۳۹ روستا با اعتبار بیش از ۳۹۳ میلیارد ریال در دست اجراست.

او ادامه داد: همچنین از محل اعتبارات ملی سیل، تهیه و تجدید نظر اجرای طرح هادی در سطح ۱۱ روستا با اعتبار سه میلیارد ریال و مطالعات پایدار سازی ۲ روستا با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام مطرح کرد: سال گذشته طرح هادی در سطح ۱۶۸ روستای این استان با تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

او اجرای طرح هادی در روستا‌ها را گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح، سیمای روستا در حال تغییر است که این نیز به نوبه خود سبب رضایت عمومی مردم می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن طرح هادی اعتبارات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد

رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی گفت: هرگونه الحاق زمین به طرح هادی روستایی مستلزم دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها است.

او افزود: دفاتر مختلف سازمان باید نشست‌هایی با بخش‌های متناظر خود در مدیریت‌های امور اراضی استان برگزار کنند و بر فعالیت آنان‌ نظارت کنند و ایرادهای کار رفع شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: نظارت بر طرح‌های معاف از عوارض مانند گلخانه‌ها با دقت و حساسیت زیاد انجام شود تا انحراف از طرح‌ها صورت نگیرد.

به گفته او، تخصیص اراضی کشاورزی درجه یک و دو برای هر فعالیتی جز کشاورزی ممنوع است و همه استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. 

افلاطونی گفت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا برای ۳۴ شهرستان حساس در کشور نیز فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی منصوب شود تا بتوانیم با تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام