Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیلی گفت:از ابتدای سال تا کنون ۱۲ هزار و ۶۷۸ گزارش تخلف عدم درج قیمت داشتیم که گران‌فروشی هم تخلف بعدی بوده است البته مبنای تخلفات عدم درج قیمت است که برای این موضوع تعزیرات اهمیت فراوانی قائل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «امید جلیلی» امروز(۲۵ دی) در نشست خبری کمپین بی قیمت نخریم گفت:برخی طرح ها موقتی است اما با مطالبه گری رسانه ها این طرح با جدیت دنبال می شود که امیدواریم این پویش ادامه پیدا کند و ما هم در تعزیرات حکومتی در خدمت مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد افزود:از ابتدای سال تا کنون ۱۲ هزار و ۶۷۸ گزارش تخلف عدم درج قیمت داشتیم که گران‌فروشی هم تخلف بعدی بوده البته مبنای تخلفات عدم درج قیمت است که برای این موضوع تعزیرات اهمیت فراوانی قائل است.

 

وی ادامه داد:متاسفانه بارها شاهد بودیم واحدهایی که مکرر تخلف داشتند و باز هم این تخلف را انجام دادند که این مسئله به خاطر کمبود جزای نقدی بوده و قبول داریم این میزان جزای نقدی بازدارنده نیست اما سعی شده اقدامات بازدارنده جدی تری برای متخلفان در نطر گرفته شود.

 

جلیلی ادامه داد:با هماهنگی دادستانی تعاملی برقرار شد که واحدهایی که اصرار به گران‌فروشی دارند پلمپ شود و این مورد مورد توجه قرار گرفت البته ما خواهان پلمپ واحد صنفی نیستیم اما ناچاریم این اقدام را برای رعایت حقوق مصرف کننده انجام دهیم و امیدواریم مورد پلمپ نداشته باشیم.

 

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد با تاکید بر اینکه بدون همکاری رسانه ها هیچ طرح و پویشی اثرگذار نخواهد بود، اظهارداشت:برای درج قیمت بر روی کالاها و در خصوص گران‌فروشی هم نیاز به فرهنگ سازی است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد مسجد سقوط هواپیما سردار سلیمانی بی قیمت نخریم تعزیرات حکومتی کمپین برخورد با متخلفان تخلف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد امریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.
غلامرضا سالاری ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم کرد
این افراد جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه، کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات