Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@19:36:54 GMT

فهما بستری برای دیده شدن فعالیت های مسجدی است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۵۹۰۲

فهما بستری برای دیده شدن فعالیت های مسجدی است

حجت الاسلام فضیلت، سامانه فهما را جام جهان‌نمای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور عنوان کرد وگفت: این رویداد ملی بستری برای دیده شدن فعالیت های مسجدی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حجت الاسلام علی اصغر فضیلت» در نشست خبری رویداد ملی فهما با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با راه اندازی سامانه های بچه های مسجد به تکنولوژی روز  مجهزتر شدند اضافه کرد: بچه‌های مسجد با حضور دراین سامانه طرح ها و ایده‌های خود را با استفاده از راهبردهای جدید مجهز به تکنولوژی روز ارائه  می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: فهما فرصتی ارزشمند برای ارتقاء و ثبت ایده‎ها جدید ونو برای کانون های فرهنگی هنری مساجد تلقی می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه با راه اندازی فهما کارکردهای کانون های در معرض نقد واظهارنظر سایر کانون های دیگر به عنوان رقیب های رفیق قرار می گیردو کانون ها می توانند از تجارب یکدیگر در راستای هرچه بهتر شدن فعالیت ها استفاده کنند ادامه داد: امتیاز به دست آمده کانون های فرهنگی و هنری بابت ثبت فعالیت ها در سامانه ملاک میزان حمایت ما از آن ها است.

 

حجت الاسلام فضیلت بر ظرفیت های فضا مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره داشت وگفت: زمانیکه دنیا به سمت استفاده از ابزارهای جدید و ساختارهای جدید استفاده از فرصت مجازی است بچه های مسجد باید با استفاده درست از این فضا باید آن رابه فرصت تبدیل کنند وبه بهترین نحو ازآن استفاده کنند.

 

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، سرعت،دقت وگستره انتشار را ویژگی های فضای مجازی برشمردوگفت: تا این لحظه  فضای مجازی یک فرصت بی رقیب است وچه بهتر برای انتشار فعالیتهای فرهنگی وهنری مساجد وبرای معرفی فعالیتهای این بخش از این فرصت استفاده کنیم.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما سردار سلیمانی رویداد ملی فهما مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند

جشن آیه‌های بندگی به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و با مشارکت قرارگاه ایده پردازی فرهنگی مساجد محله سجادشهر بیرجند با حضور بیش از ۲۰۰ نوجوان روزه دار در مسجد امام جعفر صادق (ع) بیرجند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام محقی مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی، رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان، رمضانی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به اجرا در آمد.

حجت الاسلام محقی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه ۹۰ مسجد در سطح شهر بیرجند وجود دارد که از این تعداد می‌توان گفت بیش از ۴۰ مسجد در حوزه کودک و نوجوان برنامه دارند، گفت: ۵۶ هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری سطح استان بوده و ۱۵ هزار نفر در سطح شهرستان بیرجند هستند.

برگزاری مسابقات شاد ویژه ۲۰۰ نوجوان دختر و پسر روزه دار شرکت کننده از مساجد سیدالساجدین، سیدالشهدا، بقیع و امام جعفر صادق (ع) در این جشن، اجرای تئاتر و سرود  از جمله برنامه‌های این جشن بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو