Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سمانه حسن نژاد امروز چهارشنبه در ستاد توسعه گیاهان دارویی لرستان با اشاره به وجود برنامه‌های مدون برای بخش روستایی اظهار داشت: لرستان براساس تکلیفی که در برنامه ششم توسعه مشخص شده، موظف است تا پایان این برنامه مطالعات توسعه و اشتغال روستایی ۲ هزار روستا را انجام دهد.

وی تصریح کرد: تاکنون مطالعات ۶۰۱ روستا در قالب ۳۴ دهستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با تاکید بر اینکه در این برنامه‌ها روستا را به عنوان جزئی از دهستان، شهرستان، استان و کشور دیده ایم، حتی ظرفیت صادراتی آنها را در سطح کلان احصا کرده ایم، افزود: در حال حاضر ۶۰۱ برنامه روستایی آماده است و ۴۷۵ برنامه را به بخشداران و دستگاه‌های مرتبط ابلاغ کرده ایم.

کد خبر 4826396

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان خرم آباد اشتغال روستایی برنامه ششم توسعه قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان

 مصطفی ملکی صادقی در حاشیه بازدید از محور‌های روستایی این شهرستان به خبرنگاران گفت: با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محور‌های روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است. 
وی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام گرفته است.
ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد
  • توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان