Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال سرمای بی سابقه هوای در شبه قاره هند و سقوط بهمن در منطقه آزاد کشمیر حداقل ۶۲ نفر جان خود را از دست دادند. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوزT تعداد قربانیان حادثه سقوط بهمن در منطقه آزاد کشمیر به 62 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است سقوط مهیب یک بهمن عظیم از رشته کوه های هیمالیا که به دره کشمیر منتهی می شود تاکنون جان 62 نفر را گرفته است.

این در حالی است که منابع محلی از ناپدید شدن ده ها نفر خبر می دهند و احتمال افزایش تلفات نیز وجود دارد.

دولت محلی کشمیر و همچنین دولت اسلام آباد با اعلام وضعیت فوق العاده در تلاش هستند تا افراد مفقود شده را بیابند و همچنین جنازه های مانده زیره توده های عظیم برف را نیز خارج کنند.

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان به منظور رسیدگی به وضعیت مردم این منطقه راهی کشمیر شده است و با مجروحان این حادثه نیز ملاقات داشته است.

این درحالی است که گفته می شود قدرت فراوان برف حداقل 91 خانه در مناطق مختلف کشمیر را به کلی ویران کرده و باعث وارد آمدن خسارت به 107 خانه دیگر شده است.

بارش بی سابقه برف باعث شده تا سرمای هوا در بسیاری از مناطق پاکستان رکورد زنی کند و حوادث ناشی از یخ بستن معابر نیز ده ها نفر را به کام مرگ بکشاند.

بارش شدید برف در افغانستان و پاکستان جان 54 نفر را گرفت +تصاویرحوادث ناشی از سرمای شدید جان 41 نفر را در پاکستان گرفت

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان" کشمیر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان کشمیر اخبار پاکستان کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • بزرگترین شاعر شیعی کشمیر
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)