Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم فضلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص برگزاری لیگ علمی سازه های ماکارونی گفت: برگزاری انواع مسابقات، رویدادها، جشنواره‌ها و المپیادهای علمی بر عهده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است و امسال برگزاری 30 مسابقه بر عهده 30 استان گذاشته شده است. با توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در حوزه مهندسی عمران و طراحی سازه‌ها، سازمان مرکزی دانشگاه، برگزاری مسابقه‌ای با عنوان سازه‌های ماکارونی را بر عهده واحد زنجان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: واحد زنجان سابقه طولانی در برگزاری مسابقه سازه‌های ماکارونی دارد و سال‌هاست که در این مسابقه مقام اول را کسب کرده است. این مسابقه به عنوان یک رویداد ملی در هفته اول اسفندماه برگزار شده و هفته آینده نیز فراخوان آن برای شرکت کنندگان ابلاغ خواهد شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان این که واحد زنجان واحد پیشرو در برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی است اظهار کرد: چالشی که وجود دارد در حوز مهندسی عمران و طراحی سازه‌هاست و از آن جایی که واحد زنجان در این حوزه همیشه مقام آور است برگزاری این مسابقه بر عهده واحد زنجان گذاشته شد.

او با تاکید بر این که مسابقات دیگری نیز قرار است در واحد زنجان برگزار شود تصریح کرد: جوایزی برای افرادی که در این مسابقه درسطح ملی برگزیده می‌شوند در نظر گرفته شده است. همچنین از برگزیدگان حمایت خواهیم کرد تا بتوانند تیم‌های قدرتمند علمی در سطح کشور تشکیل داده و به صورت حرفه‌ای در مسابقات داخلی و بین‌المللی حاضر شوند.

فضلی اظهار کرد: در نهایت ایده‌های برتر در صنایع جذب شده و توانایی های آن ها به چالش کشیده می‌شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در پایان گفت: با سازمان نظام مهندسی رایزنی کرده ایم تا از ایده‌های برتر این مسابقه حمایت کند. همچنین در حال مذاکره با دیگر سازمان‌ها هستیم تا بتوانیم حمایت آن‌ها را نیز جذب کنیم.

انتهای پیام/

341 / 167 فضلی لیگ مسابقات سازه های ماکارونی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فضلی لیگ مسابقات سازه های ماکارونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل

تین نیوز

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، این رویداد با هدف ارائه چالش ها و نیازهای فناورانه صنعت حمل و نقل کشور در دو بخش کار پژوهشی و همچنین خدمات و محصولات اولیه برنامه ریزی و برگزار می شود

رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل به منظور ایجاد بازوهای تحقیقاتی و اجرایی وابسته به این صنعت ،ارائه خدمات و محصولات منطبق با زنجیره ارزشی صنعت حمل و نقل، استفاده از پتانسیل های دانشی موجود در دانشگاه جهت برطرف سازی چالش های موجود در صنایع، استفاده از ظرفیت های علمی و ایده های نوآور دانشجویان دانشگاه جهت ایجاد کسب وکار ، ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و ایجاد بستری برای انجام تحقیقات مرتبط با گسترش و توسعه پایدار صنعت حمل و نقل کشور برنامه ریزی شده است.

مخاطبان رویداد:

صاحبان ایده، استارتاپ، شرکت های خلاق و دانش بنیان و علاقه مندان حوزه حمل و نقل ( با اولویت پذیرش ایده های ارسالی اعضای دانشگاه تهران )  

تاریخ برگزاری رویداد:

4 اردیبهشت 1403 ساعت 9:30 الی 12

مشاهده متن کامل فراخوان و ثبت نام در رویداد:

https://utstpark.ir/reverse-pitch-transportation/

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88220700 الی 4 داخلی 185 و 151 تماس حاصل نمایند.


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»