Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۷۰هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۳۰ هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یکی از صرافان بازار ارز وسکه در گفت‌وگو با خبرنگار  نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز  سکه کمی افزایش داشت و بازار خرید فروش همانند دیروز از وضعیت آرامی برخودار است.

بیشتر بخوانید:  نرخ سکه و طلا در ۲۲ دی/ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۸۲ هزار تومان شد

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۵۳ دلار و ۱۵  سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار۴۹۳  هزار و ۷۸۸ تومان است.   نرخ سکه و طلا در۲۵ دی ۹۸​ محصول نرخ(تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ​۴.۸۷۵.۰۰۰ سکه طرح امامی ۴.۸۵۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۲.۴۵۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۱.۴۵۰.۰۰۰ سکه گرمی ۹۳۰.۰۰۰ اونس جهانی یک هزار و ۵۵۳ دلار و ۱۵ سنت طلای ۱۸ عیار ۴۹۳.۷۸۸

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت روز طلا و سکه قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج گیری قیمت در بازار؛ سکه وارد کانال ۴۵ میلیون تومان شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با یک میلیون و ششصدهزار تومان تومان افزایش نسبت به روزکاری گذشته ۴۵ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با دو میلیون و نود و پنج هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۴۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۶ میلیون و هشتصد هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز ۷ میلیون و ششصد هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۱۳۲ هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با کاهش ۳۲ دلاری به ۲ هزار و ۳۴۴ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • سکه و طلای ۱۸ عیار چقدر پایین آمد؟ ؛ بازار طلا خریدار ندارد | آخرین وضعیت طلا و انواع سکه
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۷ فروردین ماه
  • ریزش قیمت‌ها در بازار طلا وسکه آغاز شد
  • ریزش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه/ حباب سکه کم شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
  • اوج گیری قیمت در بازار؛ سکه وارد کانال ۴۵ میلیون تومان شد
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت‌ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۵ فروردین ماه