Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کوشش‌تبار روز چهارشنبه در نشست بررسی سرمایه گذاری شهرداری های استان زنجان در طرح های عمرانی به ضرورت برگزاری همایش هایی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری در شهرها تاکید کرد و افزود: شوراهای اسلامی شهرها به مثابه سرمایه اجتماعی هستند که با نمایش وفاق و همدلی بین خود و پشتیبانی از شهرداران می توانند زمینه جذب سرمایه گذار برای پروژه ها را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در همه شهرها فرصت های متعددی برای سرمایه گذاری وجود دارد، اظهار داشت: لازم است اطلس سرمایه گذاری برای هر شهر برای معرفی فرصت ها، تدوین و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.  

کوشش تبار، دریافت تسهیلات قرض الحسنه از سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور و بانک ها، انتشار و فروش اوراق مشارکت و جذب سرمایه گذاران را از شیوه های تامین منابع مالی برای اجرای طرح های شهری عنوان کرد و افزود: از سال ۱۳۹۰ تا پایان دی ماه امسال، ۳۱۹ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد چهار درصد از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها به شهرداری ها در سطح کشور پرداخته شده است.  

وی ادامه داد: خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی، احداث مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی، احداث پارک و بوستان، جایگاه سوخت، پارکینگ، استخر و پایانه مسافربری از جمله موارد عمده هزینه تسهیلات اعطا شده به شهرداری ها است.  

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه میزان بهره مندی شهرداری های استان زنجان از تسهیلات این سازمان، پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: انتظار این است با برنامه ریزی مناسب در سال آینده تحولی در جهت‌گیری شهرداری های این استان در خصوص جذب تسهیلات ایجاد شود.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز در این جلسه به ضرورت تدوین راهکارها برای ارتقای توسعه سرمایه گذاری در پروژه های شهری و توانمند سازی مالی شهرداری های این استان تاکید کرد و گفت: در چند سال گذشته با تاسیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری زنجان، چند طرح قابل توجه از طریق جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در این شهر شروع شده است.  

مهرداد سلطانی افزود: شهرهای کوچک استان نیز باید به سمت اجرای طرح های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی بروند.  

علی محمودی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان نیز در این نشست با بیان اینکه با اتکا به درآمدهای فعلی همچون عوارض، نمی شود شهر را اداره کرد، گفت: قانون، شهرداری ها را به استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای پروژه ها مجاز کرده است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب در اجرا و پشبرد طرح ها استفاده کرد.  

استان زنجان هشت شهرستان و ۲۱ شهر دارد.  

برچسب‌ها سرمایه گذاری زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سرمایه گذاری زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این جزیره در جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، گفت: اولویت انتخاب سرمایه‌گذار در کیش، با سرمایه‌گذاری است که منجر به افزایش زمان ماندگاری گردشگران در کیش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، رحیم سرهنگی امروز در بازدید از دو مجموعه گردشگری بزرگ در کیش که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دست انجام است، اظهار داشت: جزیره کیش امن‌ترین منطقه برای سرمایه‌گذاری است و یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان تلاش در جهت کاهش فرایند اداری جذب سرمایه‌گذار است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری از سال گذشته با حضور گسترده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی آغاز شده است.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: بخش خصوصی فعال در کیش هم‌افزایی، حمایت و احساس مسئولیت لازم جهت نقش آفرینی در توسعه گردشگری پایدار در این منطقه را دارا است و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

سرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌های در دست انجام جهت جذب سرمایه‌گذاری بیشتر را حوزه دریامحور اعلام کرد و گفت: کیش به واسطه محصور شدن در دریا از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه دریا برخوردار است.

وی تصریح کرد: در تلاشیم تا در جهت تحقق اهداف اقتصاد دریامحور، بحث گردشگری دریایی، تجارت، شیلات، فناوری‌های دریایی و تولید و تعمیرات شناورها را در این جزیره فعال‌تر کنیم که در نتیجه آن شاهد ارزش‌افزوده بیشتر و بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد