Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اُبهت آمریکا در دنیا شکسته شد. ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در مراسم تکریم و تجلیل از خادمان و خیران موکب‌های شهدای عاشوراییان استان اظهار داشت: همانگونه که زندگی شهید سلیمانی با برکت بود شهادتش نیز موجب تقویت پایه‌های اسلام شد و دیدیم که در تشییع شهید و همرزمانش مردم چگونه حضور استثنایی داشتند چرا که دست خدا در این کار نمایان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این عظمت خون شهدای این جریان است و نباید بگذاریم این خون‌ها به هدر برود چرا که دشمن بیکار نخواهد نشست.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به اهمیت موکب داری گفت: موکب‌داری وسیله‌ای برای حفاظت و حراست از آرمان‌های امام حسین علیه السلام و انقلاب اسلامی است و همه ما وظیفه داریم در این زمینه فعال عمل کنیم.

‌آل‌هاشم با بیان اینکه هر زمانی از موکب‌ها صحبت می‌شود باید از شهیدقاسم سلیمانی یاد شود، افزود: یکی از ابتکارات و اقدامات ارزشمند شهید سلیمانی راه اندازی ستاد عتبات عالیات و برپایی موکب‌ها در اربعین اباعبدالله (ع) بود .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تجلیل از رسانه ملی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خدمت رسانی در پیاده روی اربعین گفت : نقش صداوسیما در ترویج فرهنگ بازسازی عتبات عالیات و خدمات رسانی در موکب‌ها بسیار ارزشمند است و امیدواریم این نقش در آینده پررنگ‌تر شود.

‌کتاب «سبک زندگی به روایت شهید سلیمانی» در اختیار نسل جوان قرار گیرد‌مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی به همراه اکران فیلم «23 نفر» در سینما آفریقا مشهد برگزار می‌شودمیرلوحی: امیرکبیر همانند شهید سلیمانی استکبارستیز بود

سردار علی حق بیگی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هم گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار ستاد بازسازی عتبات عالیات و فعالیت‌های مواکب در عراق بود و 14 سال قبل این موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تعداد 25 موکب استان امسال در ایام اربعین در کربلا ، نجف ، سامرا و نیز مرزها مستقر شدند و اسکان زائران یکی از مهمترین خدمات این موکب ها بود که بیش از 30 هزار نفر اسکان داده شدند.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این مراسم هم اکنون با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا بویژه همسر شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این حادثه، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

اجرای سرود حماسی استکبارستیزی، خاطره گویی شاهدان عینی این حادثه، بازدید از محل سقوط بالگرد‌ها از جمله ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده این مراسم است.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد