Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:06:57 GMT

اگر منصوریان رفت ما مقصر هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۲۶۸۵۰

اگر منصوریان رفت ما مقصر هستیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما بازیکنان خودمان را مقصر می‌دانیم که الان منصوریان در ذوب‌آهن حضور ندارد.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: در ابتدا باید از کادر فنی قبلی تشکر کنم، حضور منصوریان در این مراسم ما را غافلگیر کرد و تا به حال سابقه نداشت چنین اتفاقی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما بازیکنان خودمان را مقصر می‌دانیم که الان منصوریان در ذوب‌آهن حضور ندارد. برای این مربی آرزوی موفقیت می‌کنیم و مطمئنا او در تیم‌های بهتری حضور پیدا خواهند کرد.

هافبک ذوب آهن تصریح کرد: مراسم معارفه امروز برگزار شده در حالی که ما 14-15 روز تمرین کردیم. به هر حال همه باید فضای خوبی را برای این مربی فراهم کنیم که در نیم فصل دوم جبران کنیم چون نیم فصل اول را از دست دادیم. ما کارمان خیلی سخت است چون 5-6 بازی خیلی سخت داریم. امیدوارم در نهایت جایگاهی در خور ذوب‌آهن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

حضور منصوریان در معارفه سرمربی جدید ذوب‌آهن

حدادی‌فر ادامه داد: ما باید اتحاد داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. جایگاه ذوب‌آهن اصلا خوب نیست با وجود اینکه بازی های خوبی انجام دادیم. امیدوارم در ادامه فصل به نتایج خوبی برسیم.

وی ضمن تشکر از بازیکنان ذوب آهن که از این تیم جدا شدند گفت: ما از رفتن حسینی و مظاهری ضربه خوردیم، از زحمات این عزیزان تشکر می‌کنم ولی امیدوارم جوانانی که با سیاست باشگاه به این تیم آمده‌اند بتوانند جای آنها را پر کنند. این نفرات ستون تیم فوتبال ذوب‌آهن بودند ولی امیدوارم مدیریت کارخانه نیازهای بازیکنان را برطرف کنند تا آنها در آرامش به کار خود ادامه بدهند.

هافبک ذوب‌آهن افزود: حمایت از ما صورت گرفته ولی باید بیشتر شود. محمدی تلاش زیادی انجام داده ولی ما باید در نیم فصل دوم تلاش کنیم تا شرایط بهتری را کسب کنیم.

حدادی‌فر در خصوص اینکه مربی جدید شناختی از بازیکنان ندارد و این موضوع چقدر در روند تیم تاثیر دارد گفت: ما تا همین دیروز هم نمی‌دانستیم سرمربی تیم ما کیست و روز گذشته در رسانه‌ها این موضوع را متوجه شدیم. مربی جدا ولی ما بازیکنان باید کمک کنیم تا تیم خوبی باشیم. می‌دانم کار سخت است چون مربی جدید ما شناخت کافی ندارد.تیم های دیگر در شرایط بازی ها هستند ولی ما همچنان در حال تمرینات بدنی هستیم. امیدوارم شرایط در آستانه مسابقات به شکلی شود که بتوانیم آماده شویم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی قاسم حدادی فر علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!