Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساب توییتر باشگاه سپاهان وعده جذب یک بازیکن مطرح آسیایی داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی، توییتر تیم فوتبال سپاهان در واکنش به آنچه بر باشگاه گذشته، اینگونه واکنش نشان داده است:

‏با توجه به نیاز وارد نقل و انتقالات شدیم. به جز یک نفر موفق به جذب بازیکن شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال همشهری نتوانست لطف سال گذشته را در تعویق بازی برای حضور آسیایی جبران کند! اهل تهدید شبانه هم نبودیم. البته پنجره هنوز برای ما بسته نشده و منتظر سورپرایز آسیایی باشید… اگر شرایط اجازه دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان سپاهان نقل و انتقالات زمستانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان از جمله تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود که در اکثر شهرهای کشور طرفدار دارد و البته برخی هواداران پرشور این تیم نیز معمولا رنج سفر به شهرهای دیگر را به جان می‌خرند، تا با حضور در استادیوم از تیم‌ محبوب‌شان حمایت کنند.

روز یکشنبه سپاهان در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران میهمان ملوان بود و در حالی که شاهد حضور پرشور هواداران فوتبالدوست شهر انزلی بودیم، تعدادی از هواداران سپاهان نیز خودشان را به محل برگزار در استادیوم تختی سابق رسانده بودند تا به حمایت از مورایس و شاگردانش بپردازند.

این حمایت از این جهت برای بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای تیم ارزش بیشتری داشت که طی هفته‌های اخیر بارها شاهد عصبانیت هواداران سپاهان نسبت به نتایج کسب شده و شعار علیه اعضای تیم و باشگاه بوده‌ایم و حالا با کسب دو پیروزی پیاپی مقابل ذوب آهن و سپس ملوان روابط تیم و هواداران رو بهبود گذاشته است.

باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته: 
سپاس از شما که در هر نقطه ایران، در سرما و گرما کنار سپاهان هستید.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران