Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ عضو شورای سیاستگذاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از آغاز به كار این جشنواره به‌صورت رسمی طی روزهای اول و دوم بهمن‌ماه در جوار سردار دل‌ها در كرمان خبر داد.

عطاءالله امیدواری، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در سال جاری گفت: جشنواره امسال به‌منظور گرامیداشت یاد سردار دل‌ها به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا بناست كه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه سال جاری با حضور رؤسای قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور در جوار مزار سردار دل‌ها در كرمان رسماً كار خود را آغاز كند.

دهه دوم بهمن؛ زمان آغاز ثبت‌نام
امیدواری با بیان اینكه در این مراسم آیین‌نامه اجرایی جشنواره قران و عترت به رؤسای قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور ابلاغ می‌شود، گفت: ثبت‌نام در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از دهه دوم بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.
رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشكی شیراز، آخر اسفندماه را پایان مهلت ثبت‌نام در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام كرد و گفت: علاقه‌مندان با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشكی می‌توانند در این جشنوره ثبت‌نام كنند.

اضافه شدن رشته‌های آزاد
وی با بیان اینكه این جشنواره در سه بخش دانشجویان، كاركنان و اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشكی برگزار می‌شود، گفت:‌ امسال یكسری رشته‌های آزاد به جشنواره بیست و پنجم اضافه شده است.
امیدواری با تأكید بر اینكه تمام سعی مجموعه قرآنی وزارت بهداشت بر این بوده است كه بتواند مخاطبان بیشتری را به این جشنواره جذب كند، گفت: شاخص‌های عمده این جشنواره در رشته‌های شفاهی، كتبی، هنری، پژوهشی و فضای مجازی بوده است.
این قاری برجسته استان فارس با بیان اینكه مراحل اجرایی این دوره از جشنواره در سال 99 انجام می‌شود، ابراز امیدواری كرد كه امسال نیز برای ششمین سال متوالی دانشگاه علوم پزشكی شیراز بتواند حائز رتبه نخست در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت سردار دل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد