Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن واکنش شدیداللحنی به صحبت‌های جواد محمدی مدیرعامل کنونی این باشگاه داشت. تاریخ انتشار: 13:21 - 25 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۱۰۸

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص صحبت‌های امروز جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: یک بار به محمدی توصیه کردم اینگونه صحبت نکند و چشم‌هایش را باز کند، اما ظاهرا تمایل به این کار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار گفتم به خاطر آرامش ذوبی‌ها از شکایت خودداری می‌کنم، اما گویا جنابعالی میلی به ایجاد آرامش در مجموعه تحت مدیریت خود ندارید.

وی افزود: شما عملکرد بدی داشتید و تلاش می‌کنید تا با حرف‌های پوپولیستی اذهان هواداران ذوب‌آهن را منحرف کنید. عضو هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه رسمی می‌گوید در تاریخ نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن ضعیف‌ترین عملکرد را داشته‌ و بازیکنان تاثیرگذار را از دست داده‌ است. شما تا پاسی از نیمه شب مانند گدایان محبت مقابل سازمان لیگ رژه می‌رفتید تا ببینید کدام بازیکن با کدام تیم فسخ می‌کند تا به ذوب‌آهن بیاید.

مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: شما باید برای فرار از حقیقت به دنبال تشویش اذهان عمومی باشید. بار دیگر می‌گویم که محمدی نمی‌تواند حتی مهدکودک را اداره کند! آقای محمدی ذوب‌آهن برای تو بسیار بزرگ‌تر است حد و اندازه‌ات است! از امروز با آمار و مستندات به همه ثابت می‌کنم صحبت‌های و مصاحبه‌های محمدی صرفا برای گمراه کردن اذهان عمومی است. من جای محمدی بودم همان سوت‌سوتکم را می‌زدم. کسی که تو را به ذوب‌آهن آورده تفاوت بین سوت‌سوتک و مدیریت یک سازمان بزرگ ورزشی را نمی‌دانسته است.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل ذوب‌آهن: کارمندی داشتیم که ماهیانه ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گرفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۲۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه جماران نوشته است، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اگر دشمنی، به خود اجازه تعدی به خاک وطن عزیزمان ایران را به خود داد و در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، با تمام وجود و افتخار، لباس سربازی خواهم پوشید و در رکاب خیل عظیم سربازان وطن تا آخرین ذره وجود و قطره خون برای پاسخ به این تعدی مبارزه خواهم کرد چرا که «شرف» خود را در دفاع همه جانبه از وطن می‌دانم.

این یک شعار یا رجزخوانی نیست، یک هشدار به تجاوزگر سفاک است که بداند درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد به فضل الهی. بدانید که در صورت تجاوزگری و خطای راهبردی، شرایط دشواری پیش روی شماست.

با تمام سوابق، علایق و میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، جنگ‌طلب نیستم و تمایلی به تهییج نیروهای مسلح کشورمان به تشدید درگیری‌ها را ندارم چرا که خانواده ما طعم تلخ جنگ را با از دست دادن عزیزانش چشیده است و امیدوارم با بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، تنشها فروکش کند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897021

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • واکنش کودک چند ماهه هنگام بمباران غزه (فیلم)
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل